مطالب مرتبط:
وکلا، پرونده ها را به سوی صلح و سازش هدایت کنند
پرونده شرکت «طراوت نوین» قزوین 28 هزار شاکی خصوصی دارد
کاهش 400 میلیون دلاری صادرات فولاد + جدول
کد مخفی جدید تپ سواپ امروز 4 مهر 1403 و دریافت تسک های 400 هزارتایی
صادرات فولاد کشور 400 میلیون دلار کاهش پیدا کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1403 ساعت 15:352024-09-25سياسي

سازش در یک پرونده با 400 شاکی در شهر ری


رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: ما در برنامه های خود ارائه خدمت در بقاع متبرکه را ارائه دادیم و پیگیر هستیم که امورات مردم ختم به خیر شود.

- رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: ما در برنامه های خود ارائه خدمت در بقاع متبرکه را ارائه دادیم و پیگیر هستیم که امورات مردم ختم به خیر شود.

این خدمات موجب حل و فصل پرونده های بسیاری شده است که در نمونه اخیر آن در شهر ری ما یک پرونده را با 400 شاکی به برکت مسجد به صلح و سازش رساندیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه درسفر به استان گلستان با رییس کل دادگستری این استان دیدار کرد.

حسن عبدلیان پور در این دیدار گفت: مرکز به عنوان بازوی توانمند اجرایی قوه قضاییه از باب مردمی سازی دستاوردهای خوبی داشته و این مسئله را رییس قوه قضاییه در مناسبت های مختلف و آخرین بار در دیدار مسئولان قضایی با مقام معظم رهبری عنوان کردند و نام مرکز را به نیکی در محضر رهبر انقلاب مطرح کردند.

رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه درمورد عملکرد هیئت مدیره وکلا و کارشناسان و مشاوران خانواده در استان گلستان بیان کرد: اقدامات کمیسیون حقوق عامه استان گلستان با توجه به ع


برچسب ها: قوه قضاییه - مشاوران خانواده - کارشناسان - بقاع متبرکه - خانواده - رییس - ارائه
آخرین اخبار سرویس:

سازش در یک پرونده با 400 شاکی در شهر ری

سازش در یک پرونده با 400 شاکی در شهر ری