مطالب مرتبط:
27 روستای ایلام از اینترنت باکیفیت برخوردار هستند
فعالیت 8 مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در استان ایلام
تولید سالانه 544 تن عسل در شهرستان ایلام
همه فعالیت های ورزشی هیئت ورزش های همگانی ایلام مردمی و رایگان است
توزیع 327 تن کالاهای اساسی در بازار ایلام
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1403 ساعت 13:252024-10-08فناوري

دسترسی 98 درصدی روستا های ایلام به اینترنت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی کریمی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام اظهار کرد: طی چند سال اخیر و با ایجاد 71 سایت جدید و ارتقای تکنولوژی 54 سایت تلفن همراه، - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت: در حال حاضر از 378 روستای بالای 20 خانوار استان، 370 روستا (معادل 98درصد روستاها) به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی کریمی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام اظهار کرد: طی چند سال اخیر و با ایجاد 71 سایت جدید و ارتقای تکنولوژی 54 سایت تلفن همراه، دسترسی 125 روستا به ارتباطات پایدار و با کیفیت شبکه پرسرعت همراه نسل چهارم (4G) فراهم شده است.

کریمی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون 27 روستای این استان از ارتباطات پایدار و با کیفیت شبکه پرسرعت اینترنت همراه (4G) برخوردار شده است.

وی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته، مجوز احداث و ارتقای تکنولوژی 51 سایت تلفن همراه در روستاهای استان اخذ و با اجرای آن توسط اپراتور منتخب، 56 روستای دیگر استان از پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت با کیفیت و پایدار نسل چهارم برخوردار خواهند شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام با بیان اینکه تاکنون 98 درصد از روستاهای این استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند، یادآ


برچسب ها: ارتباطات و فناوری اطلاعات - ارتباطات و فناوری - مدیرکل ارتباطات - فناوری اطلاعات - ارتباطات - استان - استان ایلام
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی 98 درصدی روستا های ایلام به اینترنت

دسترسی 98 درصدی روستا های ایلام به اینترنت