مطالب مرتبط:
همکاری مشترک سازمان ثبت و کتابخانه ملی با هدف صیانت از آثار ملی
تصویر جدید از پلنگ ایرانی در پارک ملی خبر کرمان ثبت شد
ثبت نام 17 هزار نفر در طرح ملی حفظ قرآن کریم
سازمان ملی اقامت و ساماندهی اتباع همچنان در بهارستان
درخواست رییس سازمان ثبت از مدیران استانی: اگر آمار اتصال مشاورین املاک به سامانه کاتب پایین است به پلیس اماکن گزارش دهید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1403 ساعت 13:352024-10-15سياسي

همکاری مشترک سازمان ثبت و کتابخانه ملی با هدف صیانت از آثار ملی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دیدار با علیرضا مختارپور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی گفت: - رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دیدار با رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی بر لزوم توسعه همکاری های مشترک با هدف صیانت از آثار ملی و تاریخی حوزه ثبت تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دیدار با علیرضا مختارپور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی گفت: توفیقی است که برای اولین بار در تاریخ 110 ساله سازمان ثبت این ارتباط در حال شکل گیری است و خوشحالیم که برای حفظ میراث ملی سهم خود را ادا می کنیم.

وی افزود: از سال گذشته در این راستا ایجاد کتابخانه و موزه در دستور کار قرار گرفته است تا بتوانیم بخشی از اسناد و آثار تاریخی مربوط به حوزه ثبت را در این مرکز نگهداری کنیم که البته برای اجرای این مأموریت و فرآیند های مختلف نگهداری نیازمند همکاری و استفاده از تجربیات ارزشمند سازمان اسناد هستیم.

بابایی افزود: انشاالله در قالب تفاهم نامه مشترک بتوانیم در دو حوزه کتابخانه و موزه اسناد و همچنین در حوزه مالکیت فکری و معنوی با سازمان اسناد و کتابخانه ملی همکاری داشته باشیم.


برچسب ها: سازمان اسناد و کتابخانه ملی - سازمان ثبت اسناد و املاک - رییس سازمان - سازمان - سازمان ثبت - ثبت اسناد و املاک - کتابخانه ملی
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مشترک سازمان ثبت و کتابخانه ملی با هدف صیانت از آثار ملی

همکاری مشترک سازمان ثبت و کتابخانه ملی با هدف صیانت از آثار ملی