مطالب مرتبط:
ماجرای تبِ «آیفونیسم» در ایران!
آیفونیسم؛ یک سبک زندگی یا یک مصرف کورکورانه؟
مشکل تبِ «آیفونیسم» در ایران
افزایش آلزایمر و پارکینسون ناشی از بیماری کرونا
در آرزوی یک سیب گاز زده!؛ ماجرای تبِ «آیفونیسم» در ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1403 ساعت 09:502024-09-24فناوري

«آیفونیسم» خطرناک تر است یا کرونا؟


چند سالی می شود که کارشناسان، جامعه شناسان، روان‎شناسان و غیره شناسان کشورمان از پدیده و آفت «پز دادن با آیفون، آیفون زدگی، احساس اعتیاد به آیفون، - چند سالی می شود که کارشناسان، جامعه شناسان، روان‎شناسان و غیره شناسان کشورمان از پدیده و آفت پز دادن با آیفون، آیفون زدگی، احساس اعتیاد به آیفون، تب آیفونیسم و مقولاتی از این دست حرف می زنند و آن را نقد می کنند.

تبی که از حیث سرعت همه گیری، چیزی از کرونا کم ندارد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیش رو گزارش روزنامه قدس درباره تب رایج استفاده از گوشی هایی است که فعلاً در ایران آنتن نمی دهند؛ ماجرا اصلاً ربطی به این ندارد که هفته پیش رییس انجمن تلفن همراه اعلام کرد: رفع ممنوعیت واردات و ریجستری گوشی های آیفون در دستور کار است .

یعنی چند سالی می شود که کارشناسان، جامعه شناسان، روان‎شناسان و غیره شناسان کشورمان از پدیده و آفت پز دادن با آیفون، آیفون زدگی، احساس اعتیاد به آیفون، تب آیفونیسم و مقولاتی از این دست حرف می زنند و آن را نقد می کنند.

تبی که از حیث سرعت همه گیری، چیزی از کرونا کم ندارد! جنبه های اعتیادآور آن پست خنده دار اما تلخی را که چند سال پیش در فضای مجازی رواج داشت یادتان هست؟ یکی با آیفون قسطی پز می ده، یکی هم با گوشی نوکیای دکمه ای عهد بوق، معاملات میلیاردی می کنه! تبِ امروز


برچسب ها: آیفون - کشورمان - پدیده - جامعه - ممنوعیت واردات - اعتیاد - سالی
آخرین اخبار سرویس:

«آیفونیسم» خطرناک تر است یا کرونا؟

«آیفونیسم» خطرناک تر است یا کرونا؟