مطالب مرتبط:
بیش از 400 هزار حلقه چاه غیرمجاز در کشور داریم
4 حلقه چاه آب غیرمجاز در شهرک صنعتی الیگودرز پُر شد
290 حلقه چاه آب غیرمجاز در کردستان مسدود شد
افزایش 60/000 تومانی یارانه نقدی 300 و 400 هزار تومانی | یارانه ها امسال افزایش می یابد ؟ | ثبت نام جدید برای پرداخت یارانه نقدی
جنگنده های سوخو 35 ایران و سامانه S-400 تحویلی چه مشخصاتی دارند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 15:452024-10-09سياسي

وجود بیش از 400 هزار حلقه چاه غیرمجاز در کشور


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از 400 هزار حلقه چاه غیرمجاز در کشور داریم که باید با استفاده از فناوری های نوین از فعالیت آنها جلوگیری کرد.

- کرج- نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از 400 هزار حلقه چاه غیرمجاز در کشور داریم که باید با استفاده از فناوری های نوین از فعالیت آنها جلوگیری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا عباسی روز چهارشنبه در دومین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم البرز که سالن جلسات حوزه ریاست دادگستری کل استان برگزار شد، بر ضرورت استفاده از فناوری های نوین در انسداد و مدیریت چاه های غیرمجاز در کشور تاکید کرد.

وی مطرح کرد: در حال حاضر بیش از 400 هزار حلقه چاه غیرمجاز در کشور داریم که باید با استفاده از فناوری های نوین قبل از آنکه اتفاقی بیفتد از فعالیت این چاه ها جلوگیری کرد که این مهم نیازمند اعتمادسازی و جلب مشارکت مردمی است.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی محورهای طرح شده در برنامه هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در حوزه منابع آبی اشاره کرد و به تشریح ظرفیت های این قانون پرداخت.

عباسی با بیان اینکه توسعه صنعت در استان یک نیاز است، اما باید همراه با آمایش سرزمینی باشد، افزود: باید صنایعی ایج


برچسب ها: استفاده از فناوری - فناوری های نوین - چاه غیرمجاز - غیرمجاز - مجلس شورای اسلامی - بیش از 400 - فردیس و اشتهارد
آخرین اخبار سرویس:

وجود بیش از 400 هزار حلقه چاه غیرمجاز در کشور

وجود بیش از 400 هزار حلقه چاه غیرمجاز در کشور