مطالب مرتبط:
مصرف مشروبات الکلی در این شهر شمالی جان 4 نفر را گرفت
اخبار حوادث امروز 8 مهر، از حمله خونین عوامل تروریستی به پاسگاه انتظامی دومک زاهدان تا مرگ 4 نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی در رشت
شمار جانباختگان مصرف مشروبات الکلی در رشت به 6 نفر رسید
مسمومیت الکلی جان چهار نفر را گرفت | 19 نفر در رشت مسموم شدند
فوت 4 نفر در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در مازندران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1403 ساعت 09:502024-09-30پزشكي

افزایش مراجعان و جان باختگان مصرف مشروبات الکلی در رشت


رییس علوم پزشکی گیلان از افزایش مراجعان و جان باختگان مصرف مشروبات الکلی در رشت خبر داد و گفت: تاکنون 27 بیمار به مراکز درمانی مراجعه و 6 تن از آنها جان خود را از دست داده اند.

- ایسنا/گیلان رییس علوم پزشکی گیلان از افزایش مراجعان و جان باختگان مصرف مشروبات الکلی در رشت خبر داد و گفت: تاکنون 27 بیمار به مراکز درمانی مراجعه و 6 تن از آنها جان خود را از دست داده اند.

دکتر محمدتقی آشوبی امروز دوشنبه 9 مهرماه در جمع خبرنگاران از افزایش شمار مراجعان به مراکز درمانی رشت در پی مصرف مشروبات الکلی خبر داد و گفت: تاکنون 27 بیمار با علائم ضعف، بی حالی و تاری دید، اضطراب و بی قراری مراجعه کرده اند.

وی از افزایش جان باختگان ناشی از مصرف مشروبات الکلی خبر داد و افزود: تاکنون 6 تن از این بیماران جان خود را از دست داده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تیم ویژه درمان این بیماران در مراکز درمانی رشت حضور دارند، گفت: با تلاش های انجام شده تاکنون 6 بیمار با حال عمومی خوب، مرخص شده اند.

آشوبی با اشاره به مراجعه تدریجی بیماران مسموم شده با مشروبات الکلی در رشت، خاطرنشان کرد: چهار تن از این بیماران شب گذشته به مراکز درمانی مرکز استان مراجعه کرده اند که یک تن از آنها پس از اقدامات درمانی، بهبود یافته و مرخص شد.


برچسب ها: مصرف مشروبات الکلی - مشروبات الکلی - علوم پزشکی گیلان - مراکز درمانی - افزایش - علوم پزشکی - الکلی
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مراجعان و جان باختگان مصرف مشروبات الکلی در رشت

افزایش مراجعان و جان باختگان مصرف مشروبات الکلی در رشت