مطالب مرتبط:
عشایر ایل بچاقچی و اهالی روستای قنات ملک برگزیدگان دوستدار کتاب کشور شدند
درخشش روستای «حاضرمیل» ایلام در جشنواره ملی روستاها و عشایر دوستدار کتاب 
2 روستای کرمان میزبان جشن ملی دوستدار کتاب می شوند
حضور گروه پخت نان های سنتی خراسان شمالی در جشنواره ملی نان سنتی کرمان
کاهش جمعیت عشایر طی 44 سال گذشته/ نقش مهم زنان عشایر در امنیت غذایی کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1403 ساعت 14:302024-10-15فرهنگي

عشایر کرمان برگزیده جشنواره دوستدار کتاب کشور شدند


کرمان_مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: روستاهای کهن سیاهِ شهرستان سیرجان و قنات ملکِ شهرستان رابر به عنوان روستاهای برگزیده دوستدار کتاب کشور انتخاب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن روحی، صبح دوشنبه گفت: روستاهای کهن سیاه و قنات ملک در رقابت با 251 روستای شرکت کننده در جشنواره دهم، به عنوان روستاهای برگزیده کشور انتخاب شدند.

وی افزود: در نشست خبری این جشنواره که در تاریخ 23 مهر ماه 1403 در تهران برگزار شد، 15 روستا از سراسر کشور به عنوان روستاهای برگزیده دوستدار کتاب کشور معرفی شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب استان افزود: این جشنواره ملی به منظور ارزیابی کارنامه و عملکرد روستاییان و عشایر در حوزه کتاب و ترویج کتاب خوانی و تقدیر از ایشان همه ساله از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

روحی، با اشاره به نقش مهم دهیاران، اعضای شورای اسلامی روستا، بخشداران، کانون های فرهنگی و هنری مساجد، کتابخانه ها، مدارس، و سایر نهادهای فرهنگی و تشکل های مردمی در امر ترویج فرهنگ کتاب خوانی در روستاها، اظهار امیدواری کرد ثمره این قبیل برنامه های فرهنگی، ارتقای سطح کتاب خوانی و افزایش سرانه مطالعه در جای جای استان پهناورمان باشد.


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - روستا - روستاها - روستاهای - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

عشایر کرمان برگزیده جشنواره دوستدار کتاب کشور شدند

عشایر کرمان برگزیده جشنواره دوستدار کتاب کشور شدند