مطالب مرتبط:
ملاک ارزیابی آثار ارسالی به جشنواره بین المللی حضرت علی اکبر(ع) چیست؟
عضو دفتر نشر آثار رهبری خطاب به پزشکیان: از جمله راه های صیانت از «وفاق»، ترسیم خط قرمزهاست | اشتباه محاسباتی جریان اصلاحات و گستاخی درباره حوادث 88 هیچ کمکی به وفاق نمی کند
رفتارهای عجیب در دیدار رسمی بین المللی پزشکیان؛ بوس آبدار از راه دور!
عرضه آثار مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) در نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد
نمایشگاه شمس و مولانا میزبان آثار هنرمندان کشور شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1403 ساعت 13:102024-09-22فرهنگي

آثار هنرمندان گرافیست چهارمحالی به رویدادهای بین المللی راه یافت


معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: آثار هنرمند گرافیست استان به مرحله نهایی دوسالانه دیزاین پرو در آمریکای لاتین و دوسالانه پوستر ژشوف لهستان راه یافت.

- معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری: آثار هنرمندان گرافیست چهارمحالی به رویدادهای بین المللی راه یافت شهرکرد-معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: آثار هنرمند گرافیست استان به مرحله نهایی دوسالانه دیزاین پرو در آمریکای لاتین و دوسالانه پوستر ژشوف لهستان راه یافت.

شهرام فرجی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: با اعلام نتایج دوسالانه بین المللی دیزاین پرو در آمریکای لاتین، نام قاسم رشیدی ده صحرایی هنرمند چهارمحال و بختیاری در کنار نام 9 هنرمند ایرانی راه یافته به این رویداد هنری دیده می شود.

وی با بیان اینکه بیش از 22 هزار و 200 اثر در بخش های مختلف هنری به چهارمین دوسالانه بین المللی دیزاین پرو ارسال شده و در نهایت 560 اثر برای نمایشگاه اصلی انتخاب شده است، افزود: نمایشگاه آثار برگزیده این رویداد هنری در موزه بین المللی شهر لیما در کشور پرو و با نمایش اثر هنری این هنرمند هم استانی در بخش پوسترهای فرهنگی برپا خواهد شد.


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - معاون هنری و سینمایی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - چهارمحال - دوسالانه - آمریکای لاتین - فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

آثار هنرمندان گرافیست چهارمحالی به رویدادهای بین المللی راه یافت

آثار هنرمندان گرافیست چهارمحالی به رویدادهای بین المللی راه یافت