مطالب مرتبط:
اعتبارات مجزا برای شهر صدرا در نظر گرفته شود/ پیگیری برای احداث آرامستان
روند احداث مصلی شهر صدرا کند است
تصویری وایرال شده از رسول خادم و پرویز پرستویی در این شهر
پخش زنده بازی فوتبال سایپا - مس شهر بابک امروز 13 مهر 1403 + تماشای آنلاین
از مهاجرت روستانشینان به شهر جلوگیری شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1403 ساعت 09:552024-10-05سياسي

مخالف الحاقات بیشتر به شهر صدرا هستیم


رییس شورای اسلامی شهر صدرا اعلام کرد که در دیدارشان با وزیر راه و شهرسازی هم وزیر و هم نمایندگان مردم صدرا مخالف الحاقات بیشتر به شهر صدرا هستند.

- ایسنا/فارس رییس شورای اسلامی شهر صدرا اعلام کرد که در دیدارشان با وزیر راه و شهرسازی هم وزیر و هم نمایندگان مردم صدرا مخالف الحاقات بیشتر به شهر صدرا هستند.

روح الله شجاعیان امروز، 14 مهرماه در دیدار با سرپرست شرکت عمران صدرا گفت: از نظر ما شرکت عمران صدرا اکنون به دوران ثبات رسیده است و این ثبات می تواند راهگشای هم مردم و سیاست های کلان شرکت عمران باشد.

وی تصریح کرد: با گفت وگویی که با وزیر راه و شهرسازی انجام شد، مشاهده کردیم هم ایشان هم ما به عنوان نمایندگان مردم مخالف الحاقات بیشتر به صدرا هستیم.

شجاعیان افزود: حداقل در 15 سال آینده اجازه دهیم ذخایر شهر برای نسل بعد باقی بماند و با توجه به اینکه بستر خدمات رسانی در صدرا دچار یک نقصان عظیم است، باید چرخه خدمت رسانی تکمیل شود.

رییس شورای اسلامی شهر صدرا گفت: در حوزه زیرساخت انتظار داریم تعامل بیشتری میان شورا و شهرداری و شرکت عمران شکل گیرد تا بتوانیم برنامه ‎ریزی مدونی برای شهر صدرا داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مدیران ارشد استان فارس نیز نظرشان این است که اولویت ها مشترکا میان مدیریت شهری صدرا و شرکت عمران مشخص شود، گفت: طی


برچسب ها: وزیر راه و شهرسازی - صدرا - نمایندگان مردم - رییس شورای اسلامی شهر - شهر صدرا - راه و شهرسازی - شورای اسلامی شهر
آخرین اخبار سرویس:

مخالف الحاقات بیشتر به شهر صدرا هستیم

مخالف الحاقات بیشتر به شهر صدرا هستیم