مطالب مرتبط:
سلامت روان درست به اندازه سلامت جسمی اهمیت دارد
طرح جدید تناسبی شدن انتخابات در دستور کار مجلس/ جزییات : مردم می توانند به نامزد ها یا ائتلاف ها رای دهند/ هر ائتلافی که حداقل 5 درصد آرا را کسب کند، می تواند در مجلس نماینده داشته باشد/ انتخابات، مرحله دوم ندارد
ارتقای سواد سلامت شهروندان به منظور بهبود سبک زندگی آنها
طرح جدید تناسبی شدن انتخابات در دستور کار مجلس
برای بهبود کیفیت خواب چه بخوریم؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 08:002024-10-13سياسي

بهبود کیفیت و سلامت نان در دستور کار / اهمیت ترویج «نان کامل»


رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با اشاره به در دستور کار قرار داشتن بهبود کیفیت و سلامت نان و ترویج آرد و نان کامل، از تهیه پیش نویس آن در دبیرخانه جهت طرح در بیستمین جلسه این شورا خبر داد.

- بهبود کیفیت و سلامت نان در دستور کار / اهمیت ترویج نان کامل رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با اشاره به در دستور کار قرار داشتن بهبود کیفیت و سلامت نان و ترویج آرد و نان کامل، از تهیه پیش نویس آن در دبیرخانه جهت طرح در بیستمین جلسه این شورا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد اسماعیل مطلق، بهبود کیفیت نان و ترویج آرد و نان کامل را از اولویت های بازه زمانی 1404 تا 1408 دانست و گفت: گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی مختلف در موضوع این مصوبه پس از تصویب، هر شش ماه یکبار به دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی ارائه می شود.

وی افزود: در پیشنهاد این مصوبه دستگاه های اجرایی مختلف از جمله وزارت جهاد کشاورزی، صمت، بهداشت، تعاون، اقتصاد، کشور، علوم و سازمان های برنامه و بودجه، صدا و سیما و استاندارد تکالیفی را بر عهده خواهند داشت که در مجموع 35 تکلیف است.

رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی مهمترین تکالیف دستگاه های اجرایی را شامل کاهش تصدی گری دولت در خرید گندم، افزایش تولید آرد کامل، اصلاح اساسنامه توزیع آرد، ار


برچسب ها: شورای عالی سلامت - دبیرخانه - سلامت - دستور کار - امنیت غذایی - شورای عالی - کیفیت
آخرین اخبار سرویس:

بهبود کیفیت و سلامت نان در دستور کار / اهمیت ترویج «نان کامل»

بهبود کیفیت و سلامت نان در دستور کار / اهمیت ترویج «نان کامل»