نظارت بر کیفیت خدمات رسانی همه بازار ها و میادین شهرداری تهرانبه گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در حاشیه بازدید سرزده از میدان میوه و تره بار هروی گفت: - نظارت بر کیفیت خدمات رسانی همه بازار ها و میادین شهرداری تهران مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از تداوم نظارت بر کیفیت خدمات رسانی تمامی بازار ها و میادین شهرداری تهران خبر داد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در حاشیه بازدید سرزده از میدان میوه و تره بار هروی گفت: مهمترین مأموریت سازمان مدیریت میادین ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان و تکریم ارباب رجوع است. وی افزود: با انجام نظارت های دوره ای عملکرد خدمات رسانی بازار ها و میادین شهرداری تهران را رصد کرده تا بهترین خدمات رسانی کمی و کیفی به شهروندان انجام شود. مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: یکی دیگر از موضوعاتی که در بازدید های سر زده مد نظر قرار می گیرد، بهسازی و بازسازی بازار ها و میادین میوه و تره بار است. وی بیان کرد: گفتگو با شهروندان به عنوان مشتریان ثابت میادین و بازار های شهرداری تهران نیز می تواند کیفیت خدمات رسانی این مجموعه ها را مش برچسب ها: شهرداری تهران - میوه و تره بار - میادین میوه و تره بار - خدمات رسانی - سازمان مدیریت - شهرداری - میادین |
آخرین اخبار سرویس: |