مطالب مرتبط:
توزیع آزمایشی دارو از طریق پلتفرم های اینترنتی
تأکید رییس عدلیه بر رفع نواقص سامانه های برخط توزیع دارو
دو تخلف سازمان غذا و دارو در ابلاغ توزیع اینترنتی دارو
دو تخلف سازمان غذا و دارو در ابلاغ توزیع اینترنتی دارو
ضرورت پیشگیری از جرایم حوزه توزیع دارو و کالاهای سلامت محور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1403 ساعت 15:302024-10-08سياسي

توزیع دارو از طریق پلتفرم ها به صورت آزمایشی اجرا می شود


سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس به جزییات جلسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونانش پرداخت.

- توزیع دارو از طریق پلتفرم ها به صورت آزمایشی اجرا می شود سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس به جزییات جلسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونانش پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی کشوری سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به جزییات جلسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونانش گفت: موضوع اول درباره عملیاتی شدن توزیع دارو از طریق پلتفرم ها و کسب و کارهای اینترنتی بود که مصوباتی داشتیم و قرار شد به صورت پایلوت و در دستورالعمل یک ماهه انجام بگیرد و اگر نیاز به اصلاحاتی بود، اعمال شود و نهایتاً در سراسر کشور اجرا شود.

وی ادامه داد: در این جلسه تاکید شد که باید منافع عموم مردم از جهت سهولت در دسترسی و ایمنی در دریافت دارو بر منافع صنف داروسازان مقدم باشد.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دستور دوم ضرورت فعال شدن ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی بود که مصوباتش این بود که به منظور پیشبرد هرچه سریع تر امور مرتبط با سیاست گذاری، برنامه ریزی و اجرای اقدامات حوزه طب سنتی ایرانی مصرح در سن


برچسب ها: کمیسیون اصل 90 مجلس - کمیسیون اصل 90 - سخنگوی کمیسیون اصل 90 - درمان و آموزش پزشکی - مجلس شورای اسلامی - کمیسیون - درمان و آموزش
آخرین اخبار سرویس:

توزیع دارو از طریق پلتفرم ها به صورت آزمایشی اجرا می شود

توزیع دارو از طریق پلتفرم ها به صورت آزمایشی اجرا می شود