مطالب مرتبط:
راه شهید نصر الله ادامه دارد/ آماده «شهادت» هستیم
با شهادت سید حسن نصرالله راه مقاومت سد نخواهد شد
راهپیمایی مردم پارس آباد در پی شهادت مجاهد شهید راه قدس
امام جمعه زاهدان: با شهادت سید حسن نصرالله راه مقاومت سد نخواهد شد
شهادت سیدحسن نصرالله راه عدالت و مقاومت را متحدتر می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1403 ساعت 14:352024-09-29سياسي

نتانیاهوی بی هویت فهمی از شهادت در راه وطن ندارد


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: نتانیاهوی بی وطن و بی هویت با ارتش اجاره ای و لجام گسیخته خود فهمی از وطن و شهادت در راه وطن ندارد.

- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: نتانیاهوی بی وطن و بی هویت با ارتش اجاره ای و لجام گسیخته خود فهمی از وطن و شهادت در راه وطن ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سارا فلاحی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: کاش یک قطره از خونی که در رگ های سید حسن نصرالله بود، در رگ های برخی از سران بی کفایت و بی غیرت کشورهای عربی و اسلامی بود که شکم های برآمده از حرامشان نشانه زندگی ننگین آنان است.

وی با بیان اینکه شغال هرگز شیر نمی شود، اظهار کرد: نتانیاهوی بی وطن و بی هویت با ارتش اجاره ای و لجام گسیخته خود فهمی از وطن و شهادت در راه وطن ندارد، اما بداند که با غصب تاریخ و جغرافیای ملت های دیگر هرگز نمی تواند برای خودش تاریخ و جغرافیا بسازد.

به زودی نابودی صهیونسیت ها محقق خواهد شد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در ادامه، تصریح کرد: وزیر آموزش و پرورش! وزارتخانه شما یک وزارتخانه راهبردی است و باید افراد سالم، متخصص و متعهد در آن به کار گرفته شوند.


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - کمیسیون امنیت ملی مجلس - شورای اسلامی - کمیسیون امنیت ملی - عضو کمیسیون امنیت - کمیسیون امنیت - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهوی بی هویت فهمی از شهادت در راه وطن ندارد

نتانیاهوی بی هویت فهمی از شهادت در راه وطن ندارد