مطالب مرتبط:
سفارت ایران در اسپانیا: احتمال گسترش جنایات رژیم صهیونیستی علیه نیروهای سازمان ملل
خروج نمایندگان کشورها هنگام سخنرانی نماینده رژیم صهیونیستی در یک کنفرانس سازمان ملل + فیلم
عراقچی به دبیرکل سازمان ملل: به هرگونه ماجراجویی از سوی رژیم صهیونیستی پاسخ قاطع می دهیم
لزوم اختصاص منابع سازمان ملل برای پایان دادن به خشونت اسراییل
نوزادی که خانواده خود را بر اثر بمباران رژیم صهیونیستی در بقاع، در غرب لبنان از دست داده بود، زنده از زیر آوار بیرون آورده شده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 11:252024-10-16بين الملل

ثابتی: بودجه سازمان ملل برای پایان دادن به جنایات رژیم صهیونیستی اختصاص داده شود


عضو هیات پارلمانی ایران در اتحادیه بین المجالس جهانی گفت: بودجه و منابع سازمان ملل برای پایان دادن به اعمال خشونت آمیز رژیم صهیونیستی اختصاص داده شود.

- عضو هیات پارلمانی ایران در اتحادیه بین المجالس جهانی گفت: بودجه و منابع سازمان ملل برای پایان دادن به اعمال خشونت آمیز رژیم صهیونیستی اختصاص داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرحسین ثابتی در نشست کمیته دائمی امور سازمان ملل با موضوع سیستم تامین مالی سازمان ملل در حاشیه برگزاری یکصد و چهل و نهمین مجمع بین المللی اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) در ژنو، گفت: تامین مالی سیستم سازمان ملل متحد، چالشی پیچیده و چند وجهی است که برای پرداختن به آن یک دیدگاه انتقادی لازم است.

کمک های کشورهای عضو براساس فرمولی است که با وضعیت اقتصادی آن ها مرتبط بوده که منجر به پرسش های مربوط به انصاف و برابری می شود.

مکانیزم های فعلی بار نامتناسبی را بر دوش کشورهای درحال پیشرفت می گذارد لذا نیاز به ارزیابی مجدد ساختار تامین مالی موجود است.

وی با بیان اینکه اقدامات قهری یک جانبه (UCM) از دو جهت برای کشورهای تحت تحریم مضر هستند، گفت: اول اینکه قدرت اقتصادی کشورهای هدف را تضعیف می کنند و چالش هایی در تامین بودجه لازم ایجاد می کنند، ثانیا مانع استفاده سیستم بانکی برای پرداخت بدهی های خود می شوند که در صورت عد


برچسب ها: اتحادیه بین المجالس جهانی - سازمان ملل - اتحادیه بین المجالس - رژیم صهیونیستی - هیات پارلمانی ایران - سازمان - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

ثابتی: بودجه سازمان ملل برای پایان دادن به جنایات رژیم صهیونیستی اختصاص داده شود

ثابتی: بودجه سازمان ملل برای پایان دادن به جنایات رژیم صهیونیستی اختصاص داده شود