مطالب مرتبط:
افزایش ایستگاه های آتش نشانی در سطح شهر مشهد
پیشرفت فیزیکی 80 درصدی سایت تمرینی آتش نشانی قم
پیشرفت فیزیکی 80 درصدی سایت تمرینی آتش نشانی قم
تصاویری از آتش سوزی در بازار السنک بغداد | ویدئو
آتش بس در اردوی آبی ها / سرمربی سیاه پوست استقلالی ها نیامده بمب نقل و انتقالات را ترکاند / موسیمانه جگر پرسپولیسی ها را سوزاند!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1403 ساعت 09:452024-10-21سياسي

خواستار رسیدگی بیشتر به آتش نشانی دماوند هستیم


امام جمعه دماوند با اشاره به کاستی های آتش نشانی این شهر گفت: تجهیزات کافی و با کیفیت و امنیت شغلی می تواند آتش نشانان عزیز را به خدمت رسانی به مردم دلگرم تر کند.

- دماوند- امام جمعه دماوند با اشاره به کاستی های آتش نشانی این شهر گفت: تجهیزات کافی و با کیفیت و امنیت شغلی می تواند آتش نشانان عزیز را به خدمت رسانی به مردم دلگرم تر کند.

حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفتم مهر روز آتش نشانی و ایمنی بود که در خطبه های نماز جمعه از عزیزان آتش نشان تقدیر و تشکر کردیم و از ضرورت اهمیت به موارد ایمنی به ویژه در اماکن عمومی برای حفظ جان افراد صحبت شد.

امام جمعه دماوند حفظ ایمنی را ضرورت عقلی و شرعی عنوان کرد و ابراز داشت: مجهز کردن خانه، مدرسه، اداره، مغازه و اماکن عبور و مرور مردم و اماکن خصوصی به سامانه اطفای حریق، ضرورتی است که از خسارات احتمالی به شکل چشم گیری جلوگیری می کند.

وی مساجد، حسینیه ها و مراکز تجمع مردم را بیش از هر جای دیگر نیازمند وسایل و ابزار خاموش کردن ارزیابی کرد و گفت: از هیأت امناها و مسئولان مربوطه در مساجد، تکایا و حسینیه ها درخواست کردیم که اقدامات لازم را انجام دهند تا حوادث ناگواری مانند مسجد ارگ تهران پیش نیاید یا در صورت وقوع حادثه بتوان آن را زود خاموش کرد.


برچسب ها: آتش نشان - دماوند - آتش نشانی - خدمت رسانی به مردم - نشان - امام جمعه - آتش نشانان
آخرین اخبار سرویس:

خواستار رسیدگی بیشتر به آتش نشانی دماوند هستیم

خواستار رسیدگی بیشتر به آتش نشانی دماوند هستیم