مطالب مرتبط:
فیلم/ تذکر تند قالیباف به نمایندگان مجلس در صحن علنی
دو تخلف سازمان غذا و دارو در ابلاغ توزیع اینترنتی دارو
دو تخلف سازمان غذا و دارو در ابلاغ توزیع اینترنتی دارو
خبری از نرخ گذاری عادلانه در فروش نان های اینترنتی نیست
توزیع آزمایشی دارو از طریق پلتفرم های اینترنتی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1403 ساعت 19:452024-10-08سياسي

تذکر مجلس برای فروش اینترنتی دارو (فیلم)


رییس کمیسیون اصل نود مجلس به وزارت بهداشت 22 روز فرصت داد تا ضوابط فنی آیین نامه دارورسانی به در منزل را مطابق با آخرین آیین نامه ابلاغی و با همکاری وزارت ارتباطات بازنویسی و اصلاح کند.

- شیرینی پنج میلیاردی برای بیرو چقدر تمام می شود؟ / دو فصل محرومیت بیخ گوش شماره یک تیم ملی (فیلم) اعتراض اکبر عبدی به میزان حقوق بازنشستگی اش (فیلم) صالحی امیری: امروز رییس جمهوری در جمع فعالان و مدیران وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی حاضر شد (فیلم) وزیر ارتباطات: از نظر ما هم کیفیت شبکه اینترنت مناسب نیست (فیلم) میزان آهن در فرد تالاسمی مینور باید اندازه گیری شود (فیلم) به این نشانه ها در کودکانتان حساس باشید (فیلم) با ارز 38 تومانی خودرو وارد کردند با ارز 100 تومانی می فروشند (فیلم) محرومیتی عجیب به خاطر اشتباه یک الاغ در آخر ایران / 8 هزار نفر در ایرافشان با بحران عجیبی سر و کله می زنند که باورکردنی نیست (فیلم) اصابت موشک حزب الله به کریات موتزکین در حیفا (فیلم) داریوش: در کوله پشتی سربازان خارجی آزادی پیدا نمی شود (فیلم) خوابیدن دیر وقت شما را به کشتن می دهد (فیلم) طرز پخت غذا با 100 بال مرغ در تنور به روش بانوی .


برچسب ها: رییس کمیسیون اصل نود - کمیسیون اصل نود مجلس - گردشگری و صنایع دستی - آیین نامه - کیفیت شبکه اینترنت - ارتباطات - وزارت
آخرین اخبار سرویس:

تذکر مجلس برای فروش اینترنتی دارو (فیلم)

تذکر مجلس برای فروش اینترنتی دارو (فیلم)