مطالب مرتبط:
ضروت توجه به نخبگان شاهد و ایثارگر
باید به نخبگان شاهد و ایثارگر به چشم متخصصان متعهد نگاه کنیم
آیا بزودی شاهد رفع فیلترینگ خواهیم بود؟
هفته متناقض لیگ نخبگان برای استقلال و پرسپولیس
شاهد استانداردهای دوگانه آمریکا در مسائل حقوق بشر هستیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1403 ساعت 14:052024-09-30سياسي

ضروت توجه به نخبگان شاهد و ایثارگر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست خبری که به مناسب تجلیل از نخبگان شاهد و ایثارگر برگزار شد گفت: - رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اگر بنیاد شهید قداستی دارد؛ به خاطر این است که شهدا قداست دارند اگر ما قدر این نعمت بزرگ را بدانیم قطعاً جایگاه امور ایثارگران هم ارتقاء پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست خبری که به مناسب تجلیل از نخبگان شاهد و ایثارگر برگزار شد گفت: تشکل های نخبگان ایثارگر یک ثروت و گنجینه ای برای بنیاد و کل کشور است و خداوند این عظمت و ثروت را در اختیار ما قرار داده است و شاید تا به امروز از این گنجینه عظیم غافل بوده ایم.

این عزیزان سرمایه های مملکت هستند و بنیاد حتماً باید یک راهبرد قطعی درباره آنها داشته باشد.

وی افزود: امروز افتخار می کنیم که کلام جمهوری اسلامی ایران در دنیا تعیین کننده است و هیچ تصمیمی در منطقه بدون نظر و نگاه جمهوری اسلامی ایران گرفته نمی شود؛ این برکت و عزتی است که شهدای ما در دفاع مقدس و جانبازان و ایثارگران به ملت ما هدیه دادند.


برچسب ها: بنیاد شهید و امور ایثارگران - نخبگان شاهد و ایثارگر - ایثارگر - رییس بنیاد شهید - شاهد و ایثارگر - بنیاد شهید - ایثارگران
آخرین اخبار سرویس:

ضروت توجه به نخبگان شاهد و ایثارگر

ضروت توجه به نخبگان شاهد و ایثارگر