مطالب مرتبط:
کمبود نیروی انسانی چالش استاندارد خراسان رضوی است
3500 دانش آموز بازمانده از تحصیل را به مدرسه برگشتند
فولاد خراسان: روز جهانی استاندارد گرامی باد
ذوب آهن اصفهان: روز جهانی استاندارد گرامی باد
استاندارد زبان مشترک کیفیت در جهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 13:352024-10-14سياسي

108 نیروی استاندارد بر 3500 واحد صنعتی نظارت دارند


سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان گفت: اداره استاندارد در استان اصفهان دارای 108 نفر نیرو است و نظارت بر سه هزار و 500 واحد تولیدی فعال در استان به عهده کارشناسان این اداره است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی هادی پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با امام جمعه اصفهان با توجه به قرار داشتن در هفته استاندارد شرح مختصری پیرامون وظایف و مسئولیت های این سازمان ارائه و اظهار کرد: سازمان استاندارد دستگاه مستقل اجرایی زیر نظر مستقیم رییس جمهور بوده و ریاست سازمان توسط رییس جمهور انتخاب می شود.

وی افزود: سازمان استاندارد دارای چهار وظیفه استاندارد سازی، ارزیابی و اندازه شناسی و تعیین صلاحیت آزمایشگاه های همکار و شرکت های بازرسی را به عهده دارد.

سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان اضافه کرد: طبق قانون اگر محصول یا خدماتی مشمول خدمات اجباری شود تولید، توزیع، تمرکز و فروش آن اگر بدون علامت استاندارد باشد خلاف قانون است.

وی اضافه کرد: اداره استاندارد در استان اصفهان دارای 108 نفر نیرو است و نظارت بر سه هزار و 500 واحد تولیدی فعال در استان به عهده کارشناسان این اداره است.

هادی به اجرای طرح امین در فروشگاه های توزیع کننده کالا و خدمات نیز اشاره کرد و گفت: در این طرح کارشناسان سازمان استاندارد در فروشگاه ها و محل های عرضه کالا و خدمات حضور


برچسب ها: استاندارد - استان - استان اصفهان - سازمان استاندارد - سازمان - اصفهان - اداره
آخرین اخبار سرویس:

108 نیروی استاندارد بر 3500 واحد صنعتی نظارت دارند

108 نیروی استاندارد بر 3500 واحد صنعتی نظارت دارند