مطالب مرتبط:
سر منشأ 80 درصد آسیب های اجتماعی اعتیاد به مواد مخدر است
سمن ها در ارتقای سرمایه اجتماعی کشور نقش آفرین هستند
نقش رسانه ها در زمینه آموزش کمتر از دانشگاه ها نیست
اعدام 4 محکوم در کرج + جزییات | آنها موجب فوت 17 نفر و آسیب به 191 نفر شده بودند
تربیت تک ساحتی برای دانش آموزان آسیب زا است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1403 ساعت 14:102024-10-23سياسي

رسانه ها در کاهش آسیب های اجتماعی اثربخشی و نقش ویژه ای دارند


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: رسانه ها با نگاه تخصصی و ادبیات حاکم بر متون خبری خود می توانند در کاهش معضلات اجتماعی نقش مهمی را ایفا کنند.

- رسانه ها در کاهش آسیب های اجتماعی اثربخشی و نقش ویژه ای دارند قزوین- معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: رسانه ها با نگاه تخصصی و ادبیات حاکم بر متون خبری خود می توانند در کاهش معضلات اجتماعی نقش مهمی را ایفا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود میرزاپور در کارگاه مدیریت انتشار اخبار خودکشی اظهار کرد: در حوزه خودکشی که در جامعه متأسفانه شاهد افزایش آن هستیم باید دغدغه مند باشیم و این رویداد در راستای آگاهی بخشی و ایجاد حساسیت در میان صاحب نظران و شخصیت های تاثیرگذار برپا شده است.

وی افزود: در حوزه پیشگیری و باید و نباید ها در موضوع خودکشی، لازم است از صاحب نظران بهره گرفته و ریشه ها و راهکارهای پیشگیری را مورد توجه قرار دهیم.

میرزاپور عنوان کرد: موضوع خودکشی و اخبار مربوط به آن، از مواردی است که نبایست در جامعه برجسته شود زیرا نگرانی ایجاد می کند اما با ریشه یابی و بررسی عوامل و راهکارهای پیشگیری، با کمک رسانه ها باید فرهنگ سازی شود تا از پیامدهای مخرب آن جلوگیری کنیم.


برچسب ها: معاون فرهنگی و رسانه ای - اداره کل فرهنگ و ارشاد - کاهش آسیب های اجتماعی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - رسانه ها - آسیب های اجتماعی - رسانه
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها در کاهش آسیب های اجتماعی اثربخشی و نقش ویژه ای دارند

رسانه ها در کاهش آسیب های اجتماعی اثربخشی و نقش ویژه ای دارند