مطالب مرتبط:
اختصاص 150 میلیارد تومان برای احداث تقاطع غیرهمسطح در میدان سپاه قم
آغاز عملیات اجرایی واحدهای مسکن کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان از اواخر آبان / توجه به تامین مسکن کارکنان فولاد اکسین در کنار تولید
آسیاتک، عملیات عمرانی فیبر نوری در گراش و شیرود را آغاز کرد
فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی آلومینیوم المهدی وارد عملیات اجرایی شد
10 تقاطع غیرهمسطح در شهر قم تکمیل می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1403 ساعت 14:102024-10-23سياسي

آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه قم


معاون شهردار قم از آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه به منظور کاهش ترافیک این حوزه خبر داد و گفت: این پروژه پس از اخذ مصوبه شورای ترافیک در دستور کار قرار گرفت.

- ایسنا/قم معاون شهردار قم از آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه به منظور کاهش ترافیک این حوزه خبر داد و گفت: این پروژه پس از اخذ مصوبه شورای ترافیک در دستور کار قرار گرفت.

عباس حلوایی زاده در نشست صمیمی شهردار قم و مدیران شهری با جمعی از نخبگان منتخب استان قم، که امروز 2 آبان ماه در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به بودجه عمرانی شهرداری قم در سال جاری پروژه های متعددی در دستور کار قرار گرفت و باید اذعان کرد که قم در سال جاری در حوزه پروژه های عمرانی پیشرفت قابل توجهی داشته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم افزود: ماه گذشته سند تعریف پروژه های شهری استان بر اساس طرح جامع ترافیک مصوب شورای ترافیک استان و زیرمجموعه شورای عالی ترافیک کشور در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به پروژه های شاخص شهرداری در سال جاری عنوان کرد: مسیر دسترسی جنوب شرقی تقاطع مدافعان سلامت با اعتبار 80 میلیارد تومان به بهره برداری رسید، همچنین پروژه رمپ های محور فردوسی با بلوار پیامبر اعظم(ص) با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد تومان در دستور کار معاون


برچسب ها: تقاطع غیرهمسطح - شهردار - شهرداری قم - دستور کار - شهردار قم - پروژه - ترافیک
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه قم

آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه قم