مطالب مرتبط:
وقوع 79 فقره حریق در مراتع اصفهان
فیلم| اولین تصاویر واقعی از وقوع آتش سوزی در پی انفجار غرب تهران
جزییات آتش سوزی در تهرانپارس / تحویل یک مصدوم به اورژانس
روسیاهی ضدانقلاب درپی آتش سوزی در تهرانپارس + عکس
آتش سوزی در انبار لوازم استخر / 10 نفر نجات یافتند + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آبان 1403 ساعت 13:302024-10-26حوادث

وقوع 79 فقره آتش سوزی در مراتع اصفهان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 79 فقره آتش سوزی در مراتع سطح استان اصفهان رخ داده و به 234 هکتار از زمین های مرتعی خسارت زده است.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 79 فقره آتش سوزی در مراتع سطح استان اصفهان رخ داده و به 234 هکتار از زمین های مرتعی خسارت زده است.

منصور شیشه فروش در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: آتش سوزی در مراتع روستای نیسیان واقع در بخش برزواند شهرستان اردستان، به مساحت 7800 مترمربع، در بعدازظهر روز گذشته (4آبان ماه) مهار شد.

وی ادامه داد: آتش سوزی در سه هکتار از اراضی مرتعی رودآباد شهرستان سمیرم نیز در روز پنجشنبه (3آبان ماه) کنترل شد، اما به پوشش گیاهی و مرتعی از گونه های گون ارژن و گیاهان علوفه ای آن خسارت زد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: در هر دو حادثه، عوامل یگان حفاظت از منابع طبیعی شهرستان های فوق با اقدام به موقع و با همکاری عوامل محلی به کنترل حریق در اراضی و پیشگیری از سرایت آن به مراتع دیگر موفق شدند.

شیشه فروش با بیان اینکه علت وقوع حوادث اخیر نیز عوامل انسانی گزارش شده است، توضیح داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 79 فقره حریق در مراتع سطح استان اصفهان رخ داده و به 234 هکتار از زمین های مرتعی خسارت زده است.


برچسب ها: مدیریت بحران استانداری - مدیرکل مدیریت بحران - استانداری اصفهان - بحران استانداری - اصفهان - آتش سوزی - مدیریت بحران
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 79 فقره آتش سوزی در مراتع اصفهان

وقوع 79 فقره آتش سوزی در مراتع اصفهان