مطالب مرتبط:
افتتاحیه المپیک فناوری 2024
از آغاز المپیک فناوری تا شکایت از ایلان ماسک
رقابت بیش از 1500 نخبه در المپیک فناوری
دومین رویداد فرصت های نوآوری و فناوری کرمان موتور
دومین رویداد فرصت های نوآوری و فناوری کرمان موتور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1403 ساعت 09:352024-10-23ورزشي

ایجاد فرصت شغلی در «ایستگاه کار» المپیک فناوری


مدیر کل اداره ترویج و توسعه خوشه های نوآوری پارک فناوری پردیس گفت: یکی از بخش های المپیک فناوری ایستگاه کار است که در طی آن شرکت ها فرصت های شغلی خود را معرفی خواهند کرد.

- مدیر کل اداره ترویج و توسعه خوشه های نوآوری پارک فناوری پردیس گفت: یکی از بخش های المپیک فناوری ایستگاه کار است که در طی آن شرکت ها فرصت های شغلی خود را معرفی خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سجاد عباسی فشمی در حاشیه دومین روز از اولین المپیک فناوری 2024 که در منطقه بین المللی نوآوری (پارک فناوری پردیس) در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری اولین المپیک فناوری، گفت: این رویداد مشابه المپیک ورزشی است که در رشته های مختلف برگزار می شود؛ المپیک فناوری نیز در رشته های مختلف فناوری اقدام به پذیرش تیم های فناوری کرده است.

وی با بیان اینکه این رویداد فناورانه در پنج رشته تخصصی فعال است، ادامه داد: هوش مصنوعی، برنامه نویسی، امنیت سایبری، رباتیک و پهپادی پنج رشته ای است که تیم ها در آنها با یکدیگر رقابت می کنند.

عباسی با اشاره به تنوع لیگ ها در این المپیک، یادآور شد: هدف ما از برگزاری المپیک فناوری شناسایی استعدادها و به کارگیری توانمندی های آنها است، از این رو این رویداد به صورت سالانه برگزار می شود تا در نهایت به شناسایی افراد برگزیده در کشور از لح


برچسب ها: فناوری - پارک فناوری پردیس - المپیک - فرصت های شغلی - ایستگاه - برگزار - نوآوری
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد فرصت شغلی در «ایستگاه کار» المپیک فناوری

ایجاد فرصت شغلی در «ایستگاه کار» المپیک فناوری