مطالب مرتبط:
مستاجران با انعقاد قرارداد اجاره سه ساله از مالیات معاف می شوند
خبر خوب برای مالکان: قرارداد اجاره 3 ساله معاف از مالیات است
قرارداد اجاره 3 ساله معاف از مالیات است
موجرانی که قرارداد اجاره سه ساله منعقد کنند از مالیات معاف می شوند
موجرانی که قرارداد اجاره سه ساله منعقد کنند از مالیات معاف هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1403 ساعت 08:052024-10-22اقتصادي

مستاجران با انعقاد قرارداد اجاره 3 ساله از مالیات معاف می شوند


مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با تشریح آخرین وضعیت معافیت از پرداخت مالیات بر خانه های خالی گفت: بر اساس آن موجرانی که قرارداد اجاره سه ساله منعقد کنند از مالیات معاف هستند.

- مستاجران با انعقاد قرارداد اجاره 3 ساله از مالیات معاف می شوند مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با تشریح آخرین وضعیت معافیت از پرداخت مالیات بر خانه های خالی گفت: بر اساس آن موجرانی که قرارداد اجاره سه ساله منعقد کنند از مالیات معاف هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ثبت آخرین وضعیت اجاره یا تملیک بر اساس قانون در سامانه املاک و اسکان ضروری است و همه مالکانی که سند ملک به نام آنها ثبت شده باید املاک تحت مالکیت خود را اعلام کنند و آن دسته از املاکی که در سامانه املاک و اسکان ثبت نشود، به عنوان خانه خالی شناسایی شده و مشمول مالیات می شود.

وی ادامه داد: بر اساس قانون (بند چ ماده یک قانون ساماندهی بازار زمین و مسکن و اجاره بها)، آن دسته از موجرانی که ملک خود را به خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر، اقشار سه دهک پایین جامعه و یا افراد تحت پوشش کمیته امداد یا بهزیستی اجاره بدهند، مشمول معافیت 100 درصدی مالیات اجاره بها هستند.


برچسب ها: مدیرکل راه و شهرسازی استان - مدیرکل راه و شهرسازی - قرارداد اجاره - مالیات بر خانه های خالی - مالیات - سامانه املاک و اسکان - راه و شهرسازی
آخرین اخبار سرویس:

مستاجران با انعقاد قرارداد اجاره 3 ساله از مالیات معاف می شوند

مستاجران با انعقاد قرارداد اجاره 3 ساله از مالیات معاف می شوند