سردرگمی و نارضایتی شدید مشتریان از بانک رسالتبه گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، مدتی است که مراجعان بانک رسالت از عملکرد ضعیف این بانک نسبت به خدماتی که از سوی این بانک ارائه می شود گله مند هستند. بانکی که هیچ شعبه ای در سطح شهر ندارد و تمام فعالیتش از طریق شبکه مجازی انجام می شود باید به عنوان یک بانک سرامد شناخته شود اما این موضوع برای بانک رسالت صدق نمی کند. در طی هفته های اخیر تعدادی از مراجعان این بانک نکاتی را مطرح کرده اند که در ادامه به برخی از این موارد می پردازیم. مشکل اول: تأخیر در پاسخگویی و کندی در ارائه خدمات یکی از شکایات مشترک بین مشتریان بانک رسالت، تأخیر در پاسخگویی و کندی در ارائه خدمات است. به گفته یکی از ارباب رجوعان، برای دریافت یک پاسخ ساده مجبور به تماس های مکرر و منتظر ماندن در صف طولانی انتظار برای پاسخگویی تلفنی هستیم . این فرد اشاره می کند که گاهی تماس های تلفنی نیز بی پاسخ می ماند یا به فرد دیگری ارجاع داده می شود که گویی راه حل مشخصی برای مشکل او وجود ندارد. مشکل دوم: تأخیر در صدور یا دریافت کارت و دسترسی محدود به حساب بسیاری از مشتریان بانک رسالت با مشکل تأخیر در صدور کارت بانکی یا عدم دریافت به موقع آن و عدم دسترسی به موجودی حساب خود در طی این مدت روبرو هستند. برچسب ها: بانک - پاسخگویی - ارائه خدمات - پاسخ - رسالت - ارائه - خدمات |
آخرین اخبار سرویس: |