مطالب مرتبط:
معمای جدید مرغ و تخم مرغ / اول ویروس بود یا باکتری؟
مصرف یک تخم مرغ در روز برای اکثر افراد بی خطر است
هر روز چند تخم مرغ می شود خورد؟
پرورش جوجه بدون تخم مرغ انجام شد!
پرورش جوجه بدون تخم مرغ انجام شد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1403 ساعت 14:202024-10-22اقتصادي

بازار مرغ و تخم مرغ در قزوین ثبات دارد


در برخی استان ها حوزه تنظیم بازار به ویژه در بخش مرغ و تخم مرغ با تنش و عدم تفاهم دنبال می شود و همین موضوع مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است ولی خوشبختانه در استان آرامش وجود دارد.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: در برخی استان ها حوزه تنظیم بازار به ویژه در بخش مرغ و تخم مرغ با تنش و عدم تفاهم دنبال می شود و همین موضوع مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است ولی خوشبختانه در استان آرامش وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنا بر اعلام روابط استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی سه شنبه اول آبان ماه در ستاد تنظیم بازار استان قزوین اظهار کرد: آرامش به وجود آمده در استان قزوین در سایه تعامل توأم با تفاهم بین دستگاه ها و فعالان بخش خصوصی به ویژه در حوزه تنظیم بازار بسیار ارزشمند است و باعث شده تا قزوین در این حوزه نسبت به برخی از استان های کشور کمترین چالش را داشته باشد.

وی در ادامه بیان کرد: در برخی استان ها حوزه تنظیم بازار به ویژه در بخش مرغ و تخم مرغ با تنش و عدم تفاهم دنبال می شود و همین موضوع مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است ولی خوشبختانه در استان آرامش وجود دارد.

در حوزه مرغ استان به شرایطی منطقی بین تولیده کننده و مصرف کننده رسیده است در حالی که برخی از استان ها چنین وضعیتی وجود ندارد و مرغ داران با مسائل مختلفی همراه هستند.


برچسب ها: استان - تنظیم بازار - قزوین - مرغ و تخم مرغ - بازار - استان ها - استان قزوین
آخرین اخبار سرویس:

بازار مرغ و تخم مرغ در قزوین ثبات دارد

بازار مرغ و تخم مرغ در قزوین ثبات دارد