مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1395 ساعت 18:462017-02-11فناوري

پهنای باند اینترنت کشور در دولت یازدهم 10 برابر شد


معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در زمینه توسعه زیرساخت های فناوری ارتباطات گفت: - پهنای باند اینترنت کشور در40 ماه گذشته به میزان 10 برابر نسبت به گذشته افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین مهری شنبه در آیین رونمایی از دستاوردهای فناورانه شرکت دانش بنیان فعال در پارک علم و فناوری فارس در شیراز افزود: همچنین تعداد کاربران اینترنت نیز 12 برابر افزایش یافت و همچنین فیبر نوری بین شهری نیز گسترش پیدا کرد.

وی ادامه داد: در بحث واگذاری اینترنت به روستاها نیز در دولت تدبیر و امید اقدامات بسیار خوبی انجام شد که تاکنون 25 هزار روستا از اینترنت برخوردار هستند و پیش بینی می شود تا پایان کار دولت تمام روستاهای بالای 20 خانوار از اینترنت بهره مند شوند.

مهری تصریح کرد: در بحث خدمات پست نیز تعداد سرویس ها از هفت سرویس به 26 سرویس افزایش یافت و مسیر حرکت شرکت پست به سمت هوشمندسازی است.

وی، یکی از اقدامات در دست انجام توسط پست را هوشمند سازی مکان و داده های مکانی برشمرد و گفت: تاکنون اطلاعات حدود 49 میلیون مکان در کشور به روز رسانی شده است و بر این اساس، حدود 11 میلیون مکان اماکن روستایی و مابقی را مکان شهری تشکیل می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهنای باند اینترنت کشور در دولت یازدهم 10 برابر شد

پهنای باند اینترنت کشور در دولت یازدهم 10 برابر شد