مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 12:402017-09-19اقتصادي

هشدار سایپا به خریداران: حواله های ساندرو استپ وی قابل فروش نیست (+سند)


نمایندگی های سایپا حق مشارکت در نقل و انتقال حواله های صادر شده را ندارند و در صورت مشاهده هرگونه خرید و فروش، با نمایندگی های متخلف برخورد خواهد شد.

- هشدار سایپا به خریداران: حواله های ساندرو استپ وی قابل فروش نیست (+سند) " نمایندگی های سایپا حق مشارکت در نقل و انتقال حواله های صادر شده را ندارند و در صورت مشاهده هرگونه خرید و فروش، با نمایندگی های متخلف برخورد خواهد شد.

معاون بازاریابی و فروش شرکت سایپا با اشاره به ممنوعیت خرید و فروش حواله های ساندرو استپ وی اعلام کرد:با توجه به عدم امکان صلح در قراردادهای پیش فروش این خودرو هر گونه عواقب احتمالی در جریان داد و ستد متوجه خریداران و فروشندگان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران شرکت سایپا اعلام کرد : با توجه به انتشار اخباری مبنی بر خرید و فروش حواله های خودروی ساندرو استپ وی در رسانه های گوناگون به اطلاع می رساند با توجه به عدم امکان صلح در قراردادهای پیش فروش این خودرو هر گونه عواقب احتمالی در جریان داد و ستد متوجه خریداران و فروشندگان است.

رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: برای جلوگیری از کسب و کارهای حاشیه ای در پیش فروش ساندرو استپ وی، اقداماتی انجام شده که هر کدام به نوبه خود باز دارنده بود و از ایجاد فضای دلالی جلوگیری می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سایپا به خریداران: حواله های ساندرو استپ وی قابل فروش نیست (+سند)

هشدار سایپا به خریداران: حواله های ساندرو استپ وی قابل فروش نیست (+سند)