مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 10:302018-04-21فناوري

البرز در جایگاه سوم شاخص توسعه ارتباطات کشور


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز با بیان اینکه البرز در سال 93 از نظر شاخص توسعه ارتباطات در جایگاه چهاردهم کشور قرار داشت گفت: در پایان سال 96 استان البرز از این نظر در جایگاه سوم کشور قرار گرفت.

- غلامرضا حمیدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: استان البرز در سال 93 در جدول رتبه بندی شاخص توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در جایگاه چهاردهم کشور قرار داشت.

حمیدی افزود: این شاخص در حوزه ارتباطات براساس دو مولفه دسترسی و استفاده و براساس تعداد مشترکین تلفن ثابت و همراه به ازای هر 100 نفر جمعیت، تعداد خانوار دارای رایانه و برخوردار از اینترنت و تعداد کاربران اینترنت به ازای هر 100 نفر جمعیت و تعداد مشترکین اینترنت باند پهن با سیم و بی سیم سنجیده می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اقداماتی که در این حوزه ها طی چهارسال اخیر انجام شده است، استان البرز از رده چهاردهم جدول رتبه بندی شاخص توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات به رتبه سوم کشور ارتقا یافت.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز با بیان اینکه از سال 92 تا 96 حدود 900 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های ارتباطی در البرز سرمایه گذاری شد، خاطرنشان کرد: 200 میلیارد تومان از این سرمایه گذاری در سال 96 انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز در جایگاه سوم شاخص توسعه ارتباطات کشور

البرز در جایگاه سوم شاخص توسعه ارتباطات کشور