مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آذر 1397 ساعت 12:002018-12-09فناوري

نیمی از جمعیت جهان به اینترنت دسترسی دارند


اتحادیه بین المللی مخابرات به تازگی در تازه ترین گزارش خود برآورد کرده است که تا پایان سال جاری میلادی بالغ بر نیمی از جمعیت جهان به اینترنت متصل خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هولین ژائو، دبیر کل اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) با انتشار بیانیه ای در خصوص اتصال کاربران جهانی به فضای مجازی اینترنت خاطرنشان کرد که تا پایان سال 2018 میلادی بالغ بر 3.

9 میلیارد نفر معادل نیمی از جمعیت جهان به شبکه جهانی اینترنت متصل بوده و از خدمات و سرویس های آنلاین آن بهره می برند.

وی همچنین عنوان کرد که تا قبل از آغاز سال 2019 میلادی تعداد کاربران متصل به اینترنت از مرز 50 درصد جمعیت جهان نیز عبور خواهد کرد که این آمار و ارقام نشان می دهد که کشورهای مختلف با همکاری اپراتورهای مخابراتی در جهان به شدت در تلاش بوده اند تا دسترسی کاربران و شهروندان خود را به اینترنت تسهیل بخشند و جامعه جهانی نیز در این زمینه گام های مهمی برداشته است.

بر اساس گزارش وب سایت مانی کنترل، این در حالیست که برآوردهای قبلی در سال 2017 میلادی نشان می داد که تعداد کاربران متصل به اینترنت در سال گذشته حدود 48 درصد از کل جمعیت جهان را تشکیل داده اند اما حالا با آمارهای جدیدی که منتشر شده است، این میزان به صورت پیوسته و پیاپی درحال افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از جمعیت جهان به اینترنت دسترسی دارند

نیمی از جمعیت جهان به اینترنت دسترسی دارند