مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اسفند 1397 ساعت 15:252019-02-24سياسي

انجام عملیات محرومیت زدایی همزمان با برگزاری رزمایش ولایت 97


همزمان با آغاز مرحه نمایش قدرت رزمایش ولایت 97 یکان های پزشکی و امدادی این نیرو به انجام ماموریت مردمیاری و محرومیت زدایی پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، همزمان با آغاز مرحله نمایش قدرت رزمایش ولایت 97 که از در مناطق جنوبی و جنوب شرق کشور آغاز شده است، یگان های پزشکی و امدادی این نیرو به انجام مأموریت مردمیاری، خدمت رسانی و محرومیت زدایی از مناطق مختلف که در نزدیکی مناطق عملیاتی رزمایش دارند، پرداختند.

طی این طرح، پزشکان و بهیاران این نیرو از جمله متخصصین چشم، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، جراح عمومی، دندانپزشکی، طب اورژانس، زنان و زایمان، اطفال، پوست، داخلی و پزشک عمومی به ارائه خدمات رایگان شامل ویزیت، تحویل دارو و اهدای بسته سلامت به مراجعین و بیماران نیازمند پرداختند.

در این طرح انواع تجهیزات بیمارستانی از جمله اتاق عمل سیار، اتوبوس آمبولانسی، بیمارستان صحرایی، درمانگاه سیار، تجهیزات آزمایشگاهی و آزمایشگاه جنگ نوین به کار گرفته شده است.

لازم به ذکر است که نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از یکان های اصلی در آبادانی و عمران منطقه مکران است.

این نیرو هم راستا با ساخت منطقه دریایی در جاسک و احداث زیرساخت های اساسی برای استقرار یکان های متعدد در آب های ساحلی دریای عمان، بیشتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام عملیات محرومیت زدایی همزمان با برگزاری رزمایش ولایت 97

انجام عملیات محرومیت زدایی همزمان با برگزاری رزمایش ولایت 97