مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اسفند 1397 ساعت 09:452019-02-25سياسي

اجرای عملیات مردم یاری و محرومیت زدایی در رزمایش ولایت 97


یگان های امدادی نیروی دریایی ارتش هم زمان با رزمایش ولایت 97 عملیات مردم یاری و محرومیت زدایی را در مناطق مجاور رزمایش اجرا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس اداره بهداشت و درمان نداجا گفت: در طول رزمایش یگان های پزشکی و امدادی این نیرو به عملیات مردم یاری با هدف خدمت رسانی و محرومیت زدایی از مناطق مختلف جنوب و جنوب شرق کشور پرداختند.

امیر دریادار دوم محسن مرادی نیا افزود: در این طرح، پزشکان و بهیاران ارتش با تیمی متشکل از متخصصین چشم، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، جراح عمومی، دندانپزشکی، طب اورژانس، زنان و زایمان، اطفال، پوست، داخلی و پزشک عمومی به ارائه خدمات رایگان شامل ویزیت، تحویل دارو و اهدای بسته سلامت به مراجعین و بیماران ارائه کردند.

وی اظهار کرد: در این طرح انواع تجهیزات بیمارستانی از جمله اتاق عمل سیار، اتوبوس آمبولانسی، بیمارستان صحرایی، درمانگاه سیار، تجهیزات آزمایشگاهی و آزمایشگاه جنگ نوین بکار گرفته شد.

رییس اداره بهداشت و درمان نداجا خاطرنشان کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از یگان های اصلی در آبادانی و عمران منطقه مکران است.

امیر دریادار دوم مرادی نیا بیان کرد: این نیرو همراستا با ساخت منطقه دریایی در جاسک و احداث زیرساخت های اساسی برای استقرار یگان های متعدد در آب های ساحلی دریای ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عملیات مردم یاری و محرومیت زدایی در رزمایش ولایت 97

اجرای عملیات مردم یاری و محرومیت زدایی در رزمایش ولایت 97