مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اسفند 1397 ساعت 13:402019-03-14اقتصادي

آغاز طرح امداد نوروزی برای خودروهای سایپا


گروه خودروسازی سایپا، همچون سنوات گذشته همزمان با فرا رسیدن تعطیلات نوروز، طرح امداد نوروزی را از 25 اسفند و در محورهای پرتردد از امروز (23 اسفند) تا 16 فروردین ماه برقرار می کند که در این طرح، - گروه خودروسازی سایپا، همچون سنوات گذشته همزمان با فرا رسیدن تعطیلات نوروز، طرح امداد نوروزی را از 25 اسفند و در محورهای پرتردد از امروز (23 اسفند) تا 16 فروردین ماه برقرار می کند که در این طرح، خدمات امدادی به خودروهای با کمتر از عمر پنج سال ساخت رایگان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس فخاریان- رییس ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا - در معرفی این طرح اظهار کرد: طرح امداد نوروزی 98 با پوشش تمامی خودروهای گروه سایپا در دوره گارانتی و وارانتی و ارائه خدمات تعمیرگاهی و امدادی به صورت شبانه روزی از 25 اسفند 1397 آغاز می شود و تا 16 فروردین 98 به مدت 21 روز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: البته با توجه به این که برخی سفر خود را از امروز (پنجشنبه) آغاز می کنند در محورهای خروجی شلوغ که پر تردد هستند، طرح نوروزی کلید خواهد خورد.

این خدمات مربوط به نمایندگی های مجاز در غالب خدمات تعمیرگاهی از طریق پیش بینی کشیک برای نمایندگی های شبکه خدمات به تعداد مورد نیاز و همچنین خدمات امدادی از طریق استقرارهای امدادی در شهرها و محورهای پرتردد که کلیه خودروهای تولیدی گروه سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح امداد نوروزی برای خودروهای سایپا

آغاز طرح امداد نوروزی برای خودروهای سایپا