مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 فروردین 1398 ساعت 16:102019-04-10اقتصادي

پول زوری که یک خودروساز از مردم می گیرد!


سایپا در اقدامی غیر منتظره و عجیب از خریداران فروش فوری درخواست مبلغ 440 هزار تومان بابت 15 درصد مابه التفاوت حق بیمه یک ساله شخص ثالث کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جماران نوشت: شرکت خودروسازی سایپا در اقدامی عجیب از خریداران محصولات خود در طرح فروش فوری درخواست مبلغ 440 هزار تومان بابت هزینه مابه التفاوت بیمه شخص ثالث در سال 98 کرده است! مخاطبان جماران با ارسال های پیام های متعدد معتقدند مشخص نیست سایپا هزینه بیمه شخص ثالث را به چه قیمتی محاسبه کرده که 15 درصد افزایش آن می شود 440 هزار تومان! نرخ مصوب بیمه شخص ثالث در سال 97 برای خودروهای چهار سیلندر بین 860 هزار تومان تا 1 میلیون و صد و شصت هزار تومان متغیر است که به هیچ وجه 15 درصد از آن چنین رقمی (440 هزار تومان) نمی شود! این مبلغ که در دعوتنامه های ارسالی سایپا قید شده را نمایندگی های شرکت به اطلاع خریداران می دهند.

سایپا که کلیه مبلغ خودرو به اضافه هزینه بیمه شخص ثالث را در اسفندماه 97 از مشتریان گرفته است، اکنون مدعی شده چون خودروها را در سال 98 تحویل می دهد، مشتریان باید بر اساس نرخ سال 98 هزینه بیمه شخص ثالث را پرداخت کنند که مبتنی بر افزایش 15 درصدی است.

سایپا این اقدام را در حالی انجام می دهد که این افزایش قیمت به هیچ عنوان در قراردادهای فروش متقاضیان و یا شرایط و اطلاعیه های فروش این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پول زوری که یک خودروساز از مردم می گیرد!

پول زوری که یک خودروساز از مردم می گیرد!