مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 04:552020-05-22بين الملل

اردن: ناگزیر به تجدیدنظر در روابط با اسراییل خواهیم بود


نخست وزیر اردن در سخنانی از تجدید نظر در روابط این کشور با رژیم صهیونیستی در صورت الحاق مناطقی از کرانه باختری به اراضی اشغالی خبر داد.

- نخست وزیر اردن در سخنانی از تجدید نظر در روابط این کشور با رژیم صهیونیستی در صورت الحاق مناطقی از کرانه باختری به اراضی اشغالی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، عمر الرزاز، نخست وزیر اردن در سخنانی گفت که کشورش اقدامات یکجانبه اسراییل برای الحاق مناطقی از کرانه باختری به اراضی اشغالی را نخواهد پذیرفت و در چنین صورتی ناگزیر به تجدید نظر در روابط خود با این رژیم خواهد شد.

وی افزود، پادشاه اردن همواره متذکر می شود که نمی توان بدون حل و فصل کردن عادلانه مسأله فلسطین درباره صلح صحبت کرد و تهدیدات اسراییل در شرایط استثنایی مطرح شده و اکنون آشکار شده است که طرف اسراییلی درصدد استفاده از وضعیت کنونی برای تحمیل و اجرای اقدامات یکجانبه خود است.

به گفته وی ما این مسأله را نخواهیم پذیرفت و امیدواریم که یک موضع عربی یکپارچه و متحد درباره این موضوع اتخاذ شود و جامعه بین الملل نیز به وظیفه اش برای حمایت از صلح در سراسر جهان عمل کند.

رژیم صهیونیستی با سوء استفاده از وضعیت کنونی جهان و مشغول بودن آن به مقابله با ویروس کرونا، درصدد الحاق مناطقی از کرانه باختری به اراضی اشغالی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردن: ناگزیر به تجدیدنظر در روابط با اسراییل خواهیم بود

اردن: ناگزیر به تجدیدنظر در روابط با اسراییل خواهیم بود