مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 05:552020-05-23بين الملل

بالگردهای آمریکایی با بالون های آتش زا مزارع گندم در سوریه را آتش می زنند


بالگردهای وابسته به ارتش آمریکا از طریق انداختن بالون های آتش زا بر زمین های کشاورزی در پنج روستا در حومه شهرک های تل براک و الهول واقع در جنوب شرق الحسکه سوریه، - بالگردهای وابسته به ارتش آمریکا از طریق انداختن "بالون های آتش زا" بر زمین های کشاورزی در پنج روستا در حومه شهرک های "تل براک" و "الهول" واقع در جنوب شرق "الحسکه" سوریه، بیش از 2500 دونم از مزارع گندم و جو را آتش زدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرنگار اسپوتنیک گزارش داد که دو بالگرد از نوع آپاچی وابسته به نیروهای ارتش آمریکا جمعه شب در حالی که به پرواز در مسافتی نزدیک با پنج روستا در دو منطقه تل براک و الهول (50 کیلومتری) جنوب شرق الحسکه می پرداختند، تعدادی بالون های آتش زا را بر زمین های کشاورزی انداختند که در نتیجه آن محصولات گندم و جو که آماده برداشت بودند، آتش گرفتند.

خبرنگار اسپوتنیک گزارش داد که انداختن بالون های آتش زا منجر به آتش گرفتن بیش از 2500 دونم از مزارع گندم و جو شد و پس از آن، ساکنان توانستند این آتش سوزی را کنترل کنند.

در همین راستا، یکی از ساکنان این روستا در الحسکه خاطرنشان کرد: هلیکوپترهای ارتش آمریکا در جریان پروازشان در مسافت بسیار نزدیک با زمین های کشاورزی در روستاهای (الحویش الشمالی، تل الشایر الخاتونیه، أم غدیر، الجویسمیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالگردهای آمریکایی با بالون های آتش زا مزارع گندم در سوریه را آتش می زنند

بالگردهای آمریکایی با بالون های آتش زا مزارع گندم در سوریه را آتش می زنند