مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 07:502020-05-23اجتماعي

سلماس به 230 کلاس درس جدید نیاز دارد


امروز 3 خرداد با حضور معاون نوسازی اداره کل استان آذربایجان غربی و مسئولین شهرستانی 2باب مدرسه ابتدایی در روستاهای محروم بروشخواران– خان تختی این شهرستان کلنگ زنی شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی امروز 3 خرداد با حضور معاون نوسازی اداره کل استان آذربایجان غربی و مسئولین شهرستانی 2باب مدرسه ابتدایی در روستاهای محروم بروشخواران– خان تختی این شهرستان کلنگ زنی شد.

حسین خیرجویی مدیر آموزش و پرورش سلماس در این مراسم با اشاره به اهمیت کار خیرین مدرسه ساز گفت: برای تربیت و سازندگی کودک وحدت خانواده و نهاد آموزشی مدرسه کودک لازم و ضروری است، چرا که وابستگی کودک به مادر و خانواده از یک سو و آشنایی و وابستگی از سوی دیگر ضرورت دارد تا وحدت بین این دو نهاد پدید آید.

خیرجویی بیان کرد: این مدارس پنجاه و نهمین مدرسه خیرساز در شهرستان سلماس است و با تکمیل آن مجموع مبالغ اهدایی خیرین به آموزش و پرورش سلماس در بحث مدرسه سازی به 60 میلیارد ریال می رسد.

مدیر آموزش و پرورش سلماس با اشاره به اقدامات مجمع خیرین مدرسه ساز در طول سال 99-98و همچنین در سالهای گذشته گفت: به رغم توسعه روزافزون فضاهای آموزشی به دلیل گستردگی مساحت روستاهای مرزی، محروم متاسفانه هنوز فضاهای آموزشی در حد ایده آل در سطح شهرستان موجود نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلماس به 230 کلاس درس جدید نیاز دارد

سلماس به 230 کلاس درس جدید نیاز دارد