مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1399 ساعت 03:352020-07-31اقتصادي

خواب هفت ساله روحانی در حوزه مسکن/ عدم حمایت دولت از انبوه سازان و مسکن مهر


نایب رییس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه روحانی و تیم اقتصادی اش در حوزه مسکن و در 7 سال گذشته در خواب زمستانی بودند گفت: متاسفانه دولت تسهیلات ارزان قیمت به انبوه سازان و تعاونی سازان برای ساخت و ساز نداده و حمایتی نکرده است.

- کمال علیپور خنکداری نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره التهاب بازار مسکن و اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی اظهار داشت: دولت به جای آنکه دستورات غیرکارشناسانه صادر کند بهتر است آنچه در قانون برنامه ششم توسعه وجود دارد را عملیاتی می کرد که همین عدم وظایف قوه مجریه منجر به التهاب بازار مسکن و صدور مصوبه ای در مورد عدم افزایش قیمت اجاره بهای مسکن در پایتخت بیش از 25درصد شده است.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: وقتی افزایش سرسام آور قیمت مسکن در چند سال اخیر وجود دارد صدور دستوری مبنی بر عدم افزایش اجاره بیش از 25درصد در تهران مشکلی از مستأجران حل نمی کند.

  وی خاطرنشان کرد: حسن روحانی و تیم اقتصادی دولت در هفت سال اخیر در خواب زمستانی بوده اند و عملاً به وظایفشان در قانون برنامه ششم توسعه بی تفاوت بوده است، چرا که طبق همین قانون برای تأمین مسکن کشور دولت مؤظف بوده سالانه 400 هزار مسکن بسازد و علاوه بر این بخش خصوصی هم  حدود همین میزان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواب هفت ساله روحانی در حوزه مسکن/ عدم حمایت دولت از انبوه سازان و مسکن مهر

خواب هفت ساله روحانی در حوزه مسکن/ عدم حمایت دولت از انبوه سازان و مسکن مهر