مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 02:052020-08-16سياسي

عدم اجرای مناسب قانون مالیات بر خانه های خالی آسیب زاست


اگر قانون مالیات بر خانه های خالی به خوبی اجرایی نشود ممکن است اثرات آن در بازار زمانبر شود لذا نمایندگان به دنبال نظارت جدی بر اجرای این قانون هستند.

- مجتبی رضاخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره التهاب بازار مسکن و مشکلاتی که برای خانوارها در این زمینه ایجاد شده، اظهار داشت: مجلس در این موضوع به صورت جدی فعالیت خود را آغاز کرده است و در همین راستا تلاش داریم با ایجاد و تصویب قوانین لازم از سوداگری در بازار مسکن جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به مصوبه مجلس درباره اخذ مالیات از خانه های خالی افزود: در این طرح تلاش کردیم تا خانه را از حالت سرمایه ای خارج کرده و مانع از جولان دلالان در این بازار شویم.

  ** مجلس به دنبال افزایش عرضه مسکن است نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: تسهیل در ساخت مسکن و ایجاد مشوقات لازم برای ساخت و ساز خانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین جهت است بنا داریم از افرادی که به دنبال ساخت و ساز و عرضه خانه هستند حمایت کنیم.

  وی گفت: کمیسیون عمران مجلس با بررسی پیشنهادات کارشناسانه و با مشورت از متخصصین امر بنا دارد عرضه مسکن را افزایش دهد ولی اینکه به سمت مسکن مهر و یا هر عنوان دیگری برویم و یا اینکه از ساخت و ساز فردی در جامعه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم اجرای مناسب قانون مالیات بر خانه های خالی آسیب زاست

عدم اجرای مناسب قانون مالیات بر خانه های خالی آسیب زاست