مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1399 ساعت 12:202020-08-29سياسي

از دخترت یک قهرمان بساز!


هیچ لذتی فراتر از این نیست که ببینید دخترتان به جایگاهی که برای او مقدر شده رسیده درحالی که قدرت، بخشش و شهامت روبه روشدن با آینده، تحقق سرنوشتش و رفتن به دنبال رؤیاهایش را دارد؛ - ایسنا/کردستان هیچ لذتی فراتر از این نیست که ببینید دخترتان به جایگاهی که برای او مقدر شده رسیده درحالی که قدرت، بخشش و شهامت روبه روشدن با آینده، تحقق سرنوشتش و رفتن به دنبال رؤیاهایش را دارد؛ روزی که او خانه شما را ترک می کند تا زندگی خودش را شروع کند متوجه می شوید که این همه تعهد و جنگیدن ارزشش را داشته است.

دارلین براک معتقد است، یکی از ارزشمندترین و چالش برانگیزترین مشاغل جهان، تربیت دخترانی توانمند و شایسته است فرقی نمی کند دخترانی که در زندگی شما هستند از طریق ازدواج، فرزندخواندگی و .

وارد زندگی شما شده اند، بلکه این مهم است که دخترانی با شجاعت و عزمی راسخ تربیت کنید؛ انسان هایی که روی پای خود بایستند و تکیه گاهی برای دیگران هم باشند.

دارلین براک در هر فصل از کتاب از دخترت قهرمان بساز، مسئولیت هایی را که تمام مادران و پدران، جهت پرورش دخترانی قدرتمند با آن ها رو به رو هستند، شرح داده و راهنمایی های لازم را نیز ارائه می دهد.

تفاوتی ندارد دخترانی که در زندگی شما هستند از طریق ازدواجتان وارد زندگی تان شده باشند و یا آن ها را به فرزندخواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دخترت یک قهرمان بساز!

از دخترت یک قهرمان بساز!