مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 08:252020-11-04حوادث

آمار قربانیان تصادف کم از کرونا نیست!


شاید آمارهای روزانه مرگ ومیر بر اثر ابتلا به کرونا توانسته تا حد زیادی حواس ما را از مرگ های دیگر پرت کند، غافل از اینکه عوامل دیگری همچون حوادث ترافیکی، - ایسنا/بوشهر شاید آمارهای روزانه مرگ ومیر بر اثر ابتلا به کرونا توانسته تا حد زیادی حواس ما را از مرگ های دیگر پرت کند، غافل از اینکه عوامل دیگری همچون حوادث ترافیکی، کرونای پنهانی زیر پوست شهرهای ما هستند و روزانه صدها نفر را به کام مرگ می فرستند.

غفلت نسبت به حوادث ترافیکی می تواند ما را از مطالبه اصلاح راه ها و محورهای حادثه خیز، وضع قوانین سخت گیرانه تر، بالا بردن ایمنی خودروها و در مجموع توجه به این بخش از حوادث انسانی که عامل مرگ خیلی از افراد است غافل نماید.

اما در هیاهوی کرونا و پیچ وتاب گردش ویروس توجه به حوادثی مثل تصادفات جاده ای و دیگر حوادث ترافیکی، مسمومیت ها، خودکشی ها و.

کم رنگ شده است.

میزان بالای وقوع تصادفات منجر به مرگ چه در جاده های داخل شهری و چه برون شهری و همچنین سهم تکان دهنده موتورسیکلت سواران از مرگ در حوادث ترافیکی خود علت خوبی برای جلب توجه و بررسی و واکاوی این پدیده است چرا که به همان اندازه که مرگ بر اثر بیماری و ویروسی چون کرونا می تواند مخرب و آسیب زننده باشد، مرگ ناگهانی بر اثر تصادف نیز چه بسا بسیار بیشتر از آن موجب ایجاد خسارت های ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار قربانیان تصادف کم از کرونا نیست!

آمار قربانیان تصادف کم از کرونا نیست!