مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 11:552021-01-31اقتصادي

40 تن از گوشت های مغولی تحویل شد تا پودر شود!


طبق اعلام معاون فنی گمرک ایران بعد از سال ها اما و اگر در رابطه با تعیین تکلیف 320 تن گوشت مانده در گمرک، طی پیگیری های صورت گرفته تا کنون 40 تن از آن به سازمان اموال تملیکی تحویل شده تا در نهایت به صورت پودر برای مصرف غیرانسانی مورد استفاده قرار گیرد.

- طبق اعلام معاون فنی گمرک ایران بعد از سال ها اما و اگر در رابطه با تعیین تکلیف 320 تن گوشت مانده در گمرک، طی پیگیری های صورت گرفته تا کنون 40 تن از آن به سازمان اموال تملیکی تحویل شده تا در نهایت به صورت پودر برای مصرف غیرانسانی مورد استفاده قرار گیرد.

مهرداد جمال ارونقی در گفت و گو با ایسنا، در مورد ماجرای اخیر 320 تن گوشتی که از هفت سال پیش به گمرک آمده ولی تعیین تکلیف آن تا کنون طول کشیده است توضیحاتی ارائه کرد.

طبق توضیح این مقام مسئول در گمرک ایران در اسفند 1392 بوده که 320 تن گوشت قرمز از کشور مغولستان وارد منطقه ویژه سرخس می شود ولی با توجه به دلایلی از جمله مشکل بانکی، در زمان مقرر ترخیص نشده ، بر این اساس در مرداد ماه سال بعد این محموله از سوی گمرک متروکه اعلام و اظهارنامه آن برای تعیین تکلیف به سازمان اموال تملیکی سپرده می شود، این در حالی است که طبق قوانین گمرکی در صورتی که کالا سه ماه بعد از اظهار به گمرک ترخیص نشود گمرک می تواند آن را متروکه اعلام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 تن از گوشت های مغولی تحویل شد تا پودر شود!

40 تن از گوشت های مغولی تحویل شد تا پودر شود!