مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 20:352021-02-07سياسي

سردار فدوی: آمریکا مجسمه شرارت در جهان/ عمل به تکلیف عامل توفیق الهی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی فدوی عصر امروز در مراسم افتتاحیه پروژه های عمرانی بخش مرادلو شهرستان مشگین شهر، اظهار کرد: امسال در حالی چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که پیروزی های انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف و .

- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا، شیطان بزرگ و مجسمه شرارت در جهان بوده و این دولت مستکبر سر سوزنی خیر ندارد و هرچه در سر دارد شرّ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی فدوی عصر امروز در مراسم افتتاحیه پروژه های عمرانی بخش مرادلو شهرستان مشگین شهر، اظهار کرد: امسال در حالی چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که پیروزی های انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف و عرصه های گوناگون را شاهد هستیم و این در سایه الطاف الهی است.

وی افزود: آمریکا در طول 42 سال گذشته توطئه ها و اقدامات بسیاری بر علیه ایران اسلامی انجام داده، ولی نتوانسته کاری از پیش ببرد و هیچ پیروزی در طول 42 سال برای آمریکا رقم نخورده است.

جانشین فرمانده کل سپاه بیان کرد: همه این موفقیت ها، امداد الهی است و، چون مردم به تکلیف خود در برابر اوامر الهی عمل کردند خداوند متعال نیز از انقلاب اسلامی حمایت کرد و وعده خود را که همانا پیروزی اهل حق بر باطل بود محقق کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدوی: آمریکا مجسمه شرارت در جهان/ عمل به تکلیف عامل توفیق الهی است

سردار فدوی: آمریکا مجسمه شرارت در جهان/ عمل به تکلیف عامل توفیق الهی است