مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 06:402021-02-15اقتصادي

تخصیص 12 میلیارد اعتبار برای رویکرد آموزشی بهزیستی کبودراهنگ


رییس اداره بهزیستی شهرستان کبودراهنگ از تخصیص 12 میلیون تومان اعتبار به امر آموزش خانواده های تحت پوشش بهزیستی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی خبرداد.

- ایسنا/همدان رییس اداره بهزیستی شهرستان کبودراهنگ از تخصیص 12 میلیون تومان اعتبار به امر آموزش خانواده های تحت پوشش بهزیستی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی خبرداد.

رضا جعفری نیکو دوشنبه 27 بهمن ماه در جمع خبرنگاران، با اعلام این مطلب اظهار کرد: در سال جاری مبلغ 12 میلیون تومان به امر آموزش پیش از ازدواج و خانواده، تبلیغ و اطلاع رسانی در زمینه ملی اعتیاد توسط مربیان و تسهیلگران بهزیستی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در رویکرد آموزشی بهزیستی تلاش می شود تا بستر آموزش بهینه برای جوانان به منظور تصمیم گیری منطقی و آگاه سازی و حساس سازی و ارتقاء سطح دانش خانواده ها به منظور کاهش آسیب در جامعه فراهم شود، افزود: این آموزش ها برای ارتقاء آگاهی افراد مجرد، دختران و پسران مجرد و خانواده ها در سطح دبیرستان ها، دانشگاه ها، مراکز آموزشی و محیط های مختلف در طول سال در حال اجراست.

جعفری نیکو بیان کرد: با توجه به نظارت های انجام شده و نظرسنجی های پس از آموزش شاهد کاهش مشکلات اجتماعی برای افراد آموزش دیده هستیم و این طرح خروجی مطلوبی دارد چراکه بالا رفتن دانش جوانان، منجر به انتخاب درس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 12 میلیارد اعتبار برای رویکرد آموزشی بهزیستی کبودراهنگ

تخصیص 12 میلیارد اعتبار برای رویکرد آموزشی بهزیستی کبودراهنگ