مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 04:052021-06-01بين الملل

تاکید نخست وزیر اردن بر حمایت دیپلماتیک از فلسطین در دیدار با اشتیه


نخست وزیر اردن تاکید کرد که کشورش تمام امکانات و تلاش های دیپلماتیک خود را در راستای خدمت به مساله فلسطین و حقوق مشروع فلسطینی ها قرار می دهد.

- نخست وزیر اردن تاکید کرد که کشورش تمام امکانات و تلاش های دیپلماتیک خود را در راستای خدمت به مساله فلسطین و حقوق مشروع فلسطینی ها قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری پترا اردن، بشر الخصاونه، نخست وزیر اردن در دیداری که در دفترش با محمد اشتیه، همتای فلسطینی خود داشت، گفت: اردن به رهبری ملک عبدالله دوم (پادشاه این کشور) تمامی امکانات و تلاش های دیپلماتیک خود را در راستای خدمت به مساله فلسطین و حقوق مشروع ملت فلسطین قرار می دهد.

الخصاونه تاکید کرد: حمایت از قدس و مقدسات و هویت آن امانت و مسؤولیتی است که اردن بر اساس قیمومیتی که بر مقدسات اسلامی و مسیحی موجود در قدس دارد، به آن عمل می کند.

نخست وزیر اردن در ادامه اظهار کرد: اولویت های مرحله فعلی بر اقدامات دیپلماتیک برای تثبیت آتش بس، حفظ وضعیت تاریخی و حقوقی موجود در قدس، توقف اقدامات یک جانبه اسراییلی در این شهر از جمله اقدامات تحریک آمیز علیه نمازگزاران، شهرک سازی ها و مصادره اراضی فلسطینی ها و نیز تثبیت حقوق ساکنان محله شیخ جراح در قدس شرقی و ممانعت از کوچاندن آنها از خانه هایشان متمرکز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نخست وزیر اردن بر حمایت دیپلماتیک از فلسطین در دیدار با اشتیه

تاکید نخست وزیر اردن بر حمایت دیپلماتیک از فلسطین در دیدار با اشتیه