مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 02:552021-06-26فرهنگي

تخفیف های آبروبر!


تخفیف نقش جدی ای در خرید کتاب توسط مردم ندارد، حتی برعکس هم هست؛ تخفیف 50 درصدی و 80 درصدی آبروی کتاب را بردن و روشی غیرحرفه ای است.

- یک ناشر می گوید: تخفیف نقش جدی ای در خرید کتاب توسط مردم ندارد، حتی برعکس هم هست؛ تخفیف 50 درصدی و 80 درصدی آبروی کتاب را بردن و روشی غیرحرفه ای است.

علیرضا بهشتی، مدیر نشر روزنه در گفت وگو با ایسنا درباره تخفیف های نامتعارف سایت های فروش کتاب اظهار کرد: مقداری تخفیف برای ایجاد فرهنگ لازم است؛ در جلسه ای که داشتیم برخی از دوستان کتابفروش اعتراض می کردند که ناشران تخفیف می دهند و دیگر کسی از ما کتاب نمی خرد؛ اما مسئله این است زمانی که مخاطب کتاب را از سایت خریداری می کند، هزینه حمل سنگینی به آن ها تحمیل می شود و ما تخفیف را به گونه ای اعمال می کنیم که تقریبا همان هزینه حمل را پوشش می دهد تا کسی که کتاب را می خرد فرقی نکند کتاب را از کتابفروش بخرد یا مستقیم از ناشر.

او با اشاره به کاهش تولید کتاب به خاطر کرونا، افزود: آمار دقیقی ندارم اما در سال 1398 می گفتند بالای 100 هزار عنوان کتاب منتشر شده است، کتابفروش چند عنوان کتاب را می تواند در کتابفروشی ارائه دهد؟ شاید دوهزار عنوان کتاب پس ترجیح می دهد کتاب های پرفروش را ارائه دهد نه کتابی که در کل ممکن است 200 نسخه چاپ شود و فروش هم نرود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف های آبروبر!

تخفیف های آبروبر!