مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 06:402021-07-20اقتصادي

وزیر گردشگری آقای رییسی باید بتواند گردشگری مذهبی و سلامت را احیا کند


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دولت سیزدم با چالش های متعددی روبرو است؛ درحالی که کرونا مهم ترین چالش پیش رو است، اما سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هنوز گفتمان و چشم انداز هماهنگی ندارند و حاکمیت مدیران و وزرا و مدیران بدون تخصص موجب بی ثباتی فرایندها، افزایش بروکراسی و تصمیمات و سیاست های بعضا متناقض شده است که ضرر آن علاوه بر فعالان این حوزه مستقیم در سبد اجتماعی مردم تاثیر داشته است.

سمانه یوسفی فعال گردشگری و نخستین مدیر عامل زن هتل های فرودگاهی درباره مسایل پیش روی صنعت گردشگری گفت: در 15 سال گذشته موضوع سفر به یکی از نیازهای قابل توجه مردم تبدیل شد که متاسفانه با حمله ی ویروس کرونا و همه گیری آن، سفر و گردشگری تقریبا متوقف شد.

وزیر دولت آقای رییسی باید علاوه بر ارایه یک برنامه عملیاتی کوتاه مدت برای جبران آسیب های زنجیره گردشگری در دوره کرونا، چشم انداز واقعی برای صنعت گردشگری ایران با 2 رویکرد داخلی و خارجی ترسیم کند.

یوسفی تاکید کرد: روشن است وزیر برای ترسیم چشم انداز واقعی که در دسترس باشد باید از نظرات همه ی ذینفعان گردشگری استفاده کند، موضوعی که در دوره ی فعلی وزارت گردشگری متاسفانه شاهد آن نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر گردشگری آقای رییسی باید بتواند گردشگری مذهبی و سلامت را احیا کند

وزیر گردشگری آقای رییسی باید بتواند گردشگری مذهبی و سلامت را احیا کند