مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 10:052021-08-22سياسي

صلح و سازش در پرونده 40 میلیارد ریالی در ایجرود


رییس کل دادگستری استان زنجان از ایجاد صلح و سازش در پرونده 40 میلیارد ریالی شهرستان ایجرود خبر داد.

- حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با تلاش رییس حوزه قضایی و اعضای صلح یاران شهرستان ایجرود و در راستای ترویج فرهنگ صلح و سازش یک فقره اختلاف 4 ساله مالی به ارزش حدود 40 میلیارد ریال با جلب رضایت اصحاب دعوی منجر به صلح و سازش شد.

رییس کل دادگستری استان زنجان  افزود: توجه به امر سازش در پرونده ها جزو اولویت ها و برنامه های دادگستری استان است و این اختلاف مالی با مبلغ بسیار بالا قبل از طرح در محاکم با ورود و میانجیگری رییس دادگاه و اعضای صلح یاران شهرستان به ویژه امام جمعه شهر منجر به سازش شد که در این راستا اقدامات بسیار خوبی در ایجاد سازش در پرونده ها صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: باید فرهنگ گذشت را گسترش دهیم که این امر هم خیر دنیا و هم خیر آخرت را بدنبال خواهد داشت چرا که وقتی در امری گذشت می شود یک احساس آرامش درونی در فرد ایجاد می شود که ان شالله بتوانیم با همت همه مردم به این مهم دست یابیم.

صادقی نیارکی گفت: بهترین راه برای اینکه اختلافات را مدیریت کنیم و پرونده های وارده به دادگستری را کم کنیم بایستی به سمت صلح و سازش برویم و این فرهنگ را ارتقاء بخشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلح و سازش در پرونده 40 میلیارد ریالی در ایجرود

صلح و سازش در پرونده 40 میلیارد ریالی در ایجرود