مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 06:252021-08-30بين الملل

اعلام حمایت پادشاه اردن از لیبی در دیدار با الدبیبه


پادشاه اردن در دیدار با نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی بر حمایت کشورش از لیبی و اقدامات سیاسی که به تقویت وحدت، امنیت و ثبات این کشور منجر شود، - پادشاه اردن در دیدار با نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی بر حمایت کشورش از لیبی و اقدامات سیاسی که به تقویت وحدت، امنیت و ثبات این کشور منجر شود، تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن در کاخ الحسینیه میزبان عبد الحمید الدبیبه، نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی بود.

در این دیدار روابط دوجانبه و راه های تقویت آن در زمینه های مختلف به شکلی که منافع دو کشور و دو ملت تامین شوند، بررسی شدند.

پادشاه اردن نیز در این دیدار بر حمایت کشورش از لیبی و اقدامات سیاسی که موجب تقویت وحدت، امنیت و ثبات آن و تحقق خواسته های مردم آن می شوند، تاکید کرد.

در این دیدار بشر الخصاونه، نخست وزیر اردن و ایمن الصفدی، معاون او و وزیر امور خارجه این کشور و نیز جعفر حسان، مدیر دفتر پادشاه حضور داشتند.

از سوی دیگر منابع محلی اعلام کردند، در ادامه تقابل میان دولت و پارلمان لیبیریال الدبیبه به طور رسمی از حضور در جلسه استیضاح کابینه اش خودداری کرده و در بیانیه ای خطاب به ریاست پارلمان لیبی خواستار آن شد موارد استیضاح پیش از حضور کابینه در جلسه به شکل واضح و روشن اعلام شوند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حمایت پادشاه اردن از لیبی در دیدار با الدبیبه

اعلام حمایت پادشاه اردن از لیبی در دیدار با الدبیبه