مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 16:002021-09-04سياسي

حاج حسین صحفی؛ رکابزن کار محرومان


«سید حسین صحفی» معروف به «حاج آقاحسین» یکی از قدیمی ترین کتابفروش های شهرم با قدمت حدود 75 ساله بود که روز 8 شهریور ماه جاری به دنبال حادثه ای دلخراش که در پی راندن دوچرخه برای وی رخ داد دار فانی را وداع گفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

- ایسنا/قم سید حسین صحفی معروف به حاج آقاحسین یکی از قدیمی ترین کتابفروش های شهرم با قدمت حدود 75 ساله بود که روز 8 شهریور ماه جاری به دنبال حادثه ای دلخراش که در پی راندن دوچرخه برای وی رخ داد دار فانی را وداع گفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

عباس خامه یار در یادداشتی آورده است: شاید امروزه خبر درگذشت شخصی بی نام و بی پُست و مقام در هیاهوی مرگ و میر انبوه نامدارانِ یکی دو سال اخیر، خبر قابل توجهی نباشد و طنینِ چندانی در رسانه ها و فضاهای مجازی جریان های سیاسی نداشته باشد.

اما خاطره سادگی و بی آلایشی و پاکی و خدمات ارزنده بیش از نیم قرن اش به مؤمنان و فرهیختگان و اصحاب صحف و قلم ، و دستگیری اش از مستمندان و یتیمان، هرگز از یاد و ذهن همشهری هایم نخواهد رفت.

سید حسین صحفی معروف به حاج آقاحسین یکی از قدیمی ترین کتابفروش های شهرم با قدمت حدود 75 ساله بود که روز 8 شهریور ماه جاری به دنبال حادثه ای دلخراش که در پی راندن دوچرخه برای وی رخ داد دار فانی را وداع گفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج حسین صحفی؛ رکابزن کار محرومان

حاج حسین صحفی؛ رکابزن کار محرومان