مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-12سياسي

آغاز واکسیناسیون دستگاه های ادارای استان زنجان


واکسیناسیون دستگاه های ادارای استان زنجان باید آغاز شده و واکسیناسیون فرهنگیان، خبرنگاران و نانوایان نیز سریع تر انجام شود.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: واکسیناسیون دستگاه های ادارای استان زنجان باید آغاز شده و واکسیناسیون فرهنگیان، خبرنگاران و نانوایان نیز سریع تر انجام شود.

فتح الله حقیقی ظهر امروز (21 شهریورماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه فرمانداران شهرستان ایجرود و سلطانیه باید میزان پوشش واکسیناسیون را اصلاح کنند، اظهار کرد: واکسیناسیون فرهنگیان، نانوایان و خبرنگاران نیز باید به سرعت انجام شود.

وی با بیان اینکه با افزایش مراکز واکسیناسیون در استان زنجان، روند واکسیناسیون گروه های هدف با سرعت بیشتری انجام خواهد شد، افزود: خدمات در آینده بر اساس واکسیناسیون به مردم ارائه خواهد شد.

این مسئول با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی بیشتر در حوزه کرونا، تصریح کرد: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان و معاون سیاسی امنیتی استاندار، سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان زنجان هستند.

استاندار زنجان در رابطه با بازگشایی مدارس استان زنجان، گفت: ستاد تشکیل شده در راستای بازگشایی مدارس باید با جدیت بیشتری به کار خود ادامه دهد تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون دستگاه های ادارای استان زنجان

آغاز واکسیناسیون دستگاه های ادارای استان زنجان